Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Edzés / 

Összes rovat
Újra a zsírmentes tömegnövelés nyomában - 1.rész: Lehetséges elhízás nélkül?

Létezik-e zsírmentes tömegnövelés? És ha igen, akkor miképp? A választ a cikksorozatunk megadja!

Húzódzkodás edzésterv nulla vagy akár az alatti szintről!

Ott állunk a húzódzkodó keret alatt, meredten bambulunk felfele, de egy ismétlést sem tudnánk kivitelezni. Nem adjuk fel, hanem erőt veszünk magunkon és megtanuljuk fokozatosan az egyik legjobb felsőtest gyakorlatot!

Valóban eredményesek a "30 napos kihívás" programok?

30 napos guggolás, fekvőtámasz, hasprés, hídtartás, lábemelés napok… csinálja boldog-boldogtalan, edzett-edzettlen… de vajon megéri? Nem feltétlenül! Nézzük meg, melyek a legnagyobb gondok ezekkel a kis challenge-ekkel!

Hivatalosan is jobb a sprint, mint a kocogás!

A legfrissebb ilyen kutatás most, szeptember 5-én került leközlésre Dr. Stuart Gary által, amiben ismét bebizonyították klinikai körülmények között, hogy a nagy intenzitású kardió hatékonyabb és egészségesebb!

Táplálkozás / 

Összes rovat
Enni és fogyni?! Léteznek-e a negatív kalóriás ételek?

Valóban vannak olyan élelmiszerek, amiket ide sorolhatunk?

Proteines palacsinta variációk

A palacsinta olyan aljas, hogy minden diétát hurrikánként elsöpör. Csak egyféleképpen védekezhetsz ellene – megtanulod velünk, hogyan lehet diéta-kompatibilisen elkészíteni őket!

Edd ezt rizs helyett! Top 5 FitBuilder kedvenc!

Most ellenszegülünk a csirke-rizs mantrával, és megmutatjuk, hogy opcionálisan milyen (kevésbé) ismert szénhidrátforrások állnak rendelkezésünkre!

Ne hagyd magad átverni: a diétás "csoda" lisztekkel!

A legtöbb diétázó vadul kapkodja le a diétás "fogyi" liszteket a polcról és fizet ki érte nem is kis összeget... de vajon minden esetben megéri?! Utánajárunk!

Táplálékkiegészítők / 

Összes rovat
Újra a zsírmentes tömegnövelés nyomában 2. rész: Kiegészítők a zsírmentes tömegnöveléshez!

A legfontosabb - népszerű és kevésbé ismert - kiegészítők listája, melyek segítenek a zsírmentes tömeg felszedésében!

Aminosavak vagy a fehérje - melyik a hatékonyabb az izomnöveléshez?

A fehérjét először aminosavakra kellene bontani a szervezetnek, majd ebből felépíteni a saját fehérje struktúránkat. Így joggal merült fel a kérdés: vajon hatékonyabb az izomépítés szempontjából az, ha a fehérje por helyett aminosavakat viszünk be? Erre keressük a választ!

A táplálékkiegészítők ismeretlenebb oldala

A táplálék kiegészítőkben sokkal több van, mint hinnéd! Soron következő cikkben szeretném bemutatni a kiegészítők eddig talán ismeretlen oldalát és felhasználási aspektusát – mellyel mindenki beláthatja, hogy nemhogy nem károsak, hanem akár az "átlagember" is használhatja!

A nőknek is kell edzés után protein?

A legtöbb helyen az a felállás, hogy a súlyzós edzés után a lányok tesznek inkább még pár büntető kört a futópadon a hatékonyabb eredmények érdekében. Kár, hogy hatékonyabb lenne inkább Nekik is egy fehérjeturmixot inni.

Egészség és regeneráció / 

Összes rovat
Szabadulj meg a zsigeri zsírtól!

Zavar a vastag derekad? Lehetséges, hogy a szövetek közti zsír a felelős!

Edzés friss tetoválással?

A mai cikkben arról lesz szó, hogy friss tetoválással mikortól, mennyire szabad edzeni és mi az, amit kerülni kellene!

Kell-e a az izomláz a fejlődéshez?

Vajon szükséges-e az izomláz a fejlődéshez - és ha igen, akkor milyen arányban állnak egymással?

Enyhébb sportsérülések otthoni kezelése

Nézzük át a leggyakoribb sérüléseket és azoknak a kezelését!

Motiváció / 

Összes rovat
Fitnesz modellek és az ő követőik: vajon ebből miképp élnek meg? 2. rész

Lássuk, kik ennek a vonalnak az igazi nagyágyúi. Lássunk újabb top öt lányt ezen a vonalon!

Toldi Zsuzsanna

Toldi Zsuzsanna idén is megnyerte a Madridban megrendezett Arnold Classic body fitness versenyt 168 feletti és abszolút kategóriában is – ezért úgy gondoltuk, hogy bemutatjuk Nektek Zsuzsit egy kicsit közelebbről.

A "sötét oldal" / 

Összes rovat
Mennyire káros, ha kissé túltolod a koffeint?

Lássuk, milyen mellékhatásai vannak a túlzott koffein bevitelnek!

Miképp hat a dohányzás az edzésed minőségére?

A dohányzás hatását most egy kicsit más nézőpontból közelítjük meg: megnézzük, hogy miképpen hat a szervezetre a cigizés abban az esetben, ha a tested rendszeres terhelésnek is ki van téve.

"Occsó" kínai növekedési hormon - és ami mögötte van!

Ez a cikk kifejezetten pedagógiai jelleggel íródott: vajon tényleg megéri relatív olcsón beszerzett kínai növekedési hormont alkalmazni?

Az alkohol hatása az edzésre

A másnaposság miatt ellógott edzésen túl más negatív hatása is van a péntek esti ivászatnak... többek között a tesztoszteron szinted is kárát láthatja!