Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Váll

Teljes előre emelés tárcsával

Kicsit az áthúzás és az előre emelés kombinációja a gyakorlat, mely remek mód megdolgoztatja a váll és a trapézizmokat! Tedd be a váll vagy hát programodba, akár már kezdőbb szinten is!

Pike push-up

Mutatunk egy olyan gyakorlatot, mely remek módja a felsőtest erősítésének - és mint minden saját testsúlyos manőver esetén, így itt sem kell eszköz – ergó edzőtermi határokon kívül is elvégezheted! Hát nem nagyszerű?

Széthúzás keresztcsigán

A hátsó delta edzésére nemcsak a döntött törzsű oldalemelések hivatottak. Itt van például a kábeles széthúzás, mely nemcsak a hátsó deltákat fejleszti, hanem a felső háti szakaszt is erősíti – mely nemcsak esztétikai szempontból előnyös.

Egykezes válltól nyomás rúddal

Váltott karos oldalnyomás - avagy a "libikóka" nyomás

Kubai nyomás

Fekvő oldalemelések

Archoz húzás

Előre emelés kézi súllyal

Mellről nyomás állva

Arnold-nyomás

Oldalemelés állva

Állig húzás

Döntött törzsű oldalemelés

Vállból nyomás