Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Tippek kezdőknek

Az edzés valóban függőség?!

Van-e annak biológiai oka, hogy egyesek imádnak edzeni, míg mások utálnak?

A testépítők 7 legnagyobb problémája

A testépítés nemcsak játék és mese, hanem azért sok lemondással is jár. Most igyekeztünk összegyűjteni azokat a problémákat, amik bár leírva viccesek, a valóságban igen sok bosszúságot képesek okozni. Nézzük, mi az a 7 probléma, amivel a gyúrósoknak naponta szembesülniük kell.

Tényleg időpocsékolás a csoportos órákat látogatni?!

Te is egy vagy azok közül, akik soha életükben nem próbálták ki még a csoportos órákat? Nézzük meg, jól tetted-e!

Három "apró" tipp, amivel “nagy” eredményeket érhetsz el!

Mostani írásunkban összegyűjtöttünk 3 pofon egyszerű tippet, amik bár apróságnak tűnnek, mégis sokat adnak hozzá az eredményeidhez! Lehet tesztelni már a héten!

A 50 leggyakoribb kifejezés az edzés világából 2. rész

Ahogyan megígértük, itt a folytatás azokból a kifejezésekből, amiket gyakran használunk a fitneszben, de igazából a jelentése néha nem teljesen világos mindenkinek!

A 50 leggyakoribb kifejezés az edzés világából - 1. rész

Lefogadjuk, számos olyan dolog van, amit mindig is szerettél volna tudni, de ciki lett volna megkérdezni, és inkább úgy tettél a beszélgetés közben, mintha értenéd, majd utána azonnal heves keresni kezdtél a neten... most összefoglaljuk Neked a lényeget!

Kezdd el végre a súlyzós edzést!

Lássuk, melyek azok a legalapvetőbb tanácsok, amit kezdőként meg kellene szívlelned.

Kezdőknek: a kemény gyakorlatokhoz vezető út - 2. rész

A folytatásban még több (immár felsőtest) gyakorlatot, még több ötlettel könnyítünk – hogy stabil alapokkal, biztonságosan építsd a tested!

Kezdőknek kötelező: a kemény gyakorlatokhoz vezető út 1. rész

Alapgyakorlatok könnyítve! Kezdő vagy? Nincs semmi edzettséged? Esetleg sérülésed is van? Akkor ez a cikk Neked szól!

Öt durva hiba, amit a szálkásítás alatt elkövethetsz az edzésen

Hajlamosak vagyunk arra, hogy kevésbé informáltan rögtön belefussunk azokba a hibákba, amelyek a legelterjedtebbek – és egyben a legnagyobb károkat is okozhatják a diéta alatt. Most megnézzük ezeket a legalapvetőbb edzés-hibákat, hogy Te biztos ne kövesd el őket már az elején!

Mégis milyen személyi edzőt válassz?

Három alapvető kérdés, ami segít eldönteni, hogy jó edzőt választottál-e!

Valóban eredményesek a "30 napos kihívás" programok?

30 napos guggolás, fekvőtámasz, hasprés, hídtartás, lábemelés napok… csinálja boldog-boldogtalan, edzett-edzettlen… de vajon megéri? Nem feltétlenül! Nézzük meg, melyek a legnagyobb gondok ezekkel a kis challenge-ekkel!

9 tipp, hogy még tökéletesebb legyen az edzésed!

Mutatunk pár egyszerű és alapvető dolgot, melyek talán eddig elkerülték a figyelmedet - pedig segítségükkel sokkal hatékonyabbá teheted az edzéseidet!

Apró módosítások - más eredmények?!

Bemutatunk hat gyakorlatot, ahol apróbb módosításokkal máris tudatosan változtatni tudjuk, hogy melyik célterületet vonjuk be jobban a mókába!

Virtuális motivációs csoportterápia

Nézzük meg, hogyan lendüljünk át az őszi/téli holtpontokon, hogy jövő nyárra olyan testet építsünk, amit mindig is szerettünk volna!

Mitől lesz erezettebb a karom?

A kockás has téma után úgy tűnik akadt még egy dolog, amit rendszeresen kérdeztek tőlünk... íme a kérdés, és a cikkre kattintva a válasz!

Öt gyakorlat, amit talán nem próbáltál – pedig érdemes lenne!

Íme pár innovatív, kevésbé ismert gyakorlat! Nem átlagosak, de hát ki akar az lenni?!

VÁLTOZNI AKAROK! Tanácsok az irodai munka hőseinek!

Egy rövid mesével kezdeném, aztán feltenném a kérdést: magadra ismersz-e?

Hová tetted a fejed???

Mármint a gyakorlatvégzés során... most megtudhatod, hogy merre nézzen a tekinteted a különféle feladatok során!

A bedurranás hajszolása

Azon kívül, hogy egy nagyszerű tuning a lelkednek, vajon származhat-e valami előny belőle a testednek? Befolyásolja-e az izom vagy az erőnövekedést? És ha igen, elő lehet-e ezt az élményt valahogy segíteni?

Tömegnövelés zsírmentesen?

Nem azért küzdünk az edzőteremben, hogy aztán a zsír alá rejtett izmainkat senki se csodálhassa! Mi van akkor, ha nem akarjuk követni "tömegelek - leszálkásodok" periódust, hanem egész évben szeretnénk hozni egy sportos formát?

A kondíció javítása: a csupasz alapok

A tettek embere vagy? A legegyszerűbb utasítások ahhoz, hogy erős legyél, ugyanakkor szikár és izmos. Semmi mellébeszélés, csak a tények!

Többet nem fogod ellógni a lábedzést!

Olvasd el ezt a néhány sort, és változtasd meg Te is végre a hozzáállásod arról az átkozott láb-napról!

"Hé, na mit edzünk ma?"..."Nemtom, legyen mondjuk egy mell-bicepsz?..."

A tökéletes Adonisz forma eléréséhez ugyan miért nem elég csak a mell-bicepsz? Több érdekes hátulütője is van a dolognak, részletek a cikkben!

Edzés a nyári hőségben

Lássuk hogyan változik az edzés meleg időben: mi az amire fokozottan figyelj a nyári időben?

Mitől nő az izom?

Vizsgáljuk meg azt, hogy egyáltalán hogyan és miként nő az izomzatunk.

Miért nem tudok nagyra nőni? Az izomtöveg növelés (majdnem) 10 parancsolata

Az izomtömeg növelése nem mindenkinek olyan egyszerű folyamat. Jöjjön néhány kérdés, amit tegyél fel magadnak, még mielőtt végleg elkönyvelnéd a testedet egy genetikai kudarcnak.

Légzés edzés közben

Bár a gyakorlat leírásoknál rendre szerepel, ennek ellenére úgy éreztem szükséges lehet egy kicsit átfogóbb leírás erről a témáról. Hiszen edzésmunka hatására nő a szervezet oxigén szükséglete. Teljesen logikus, hogy minél nagyobb a külső inger, annál nagyobb a felhasznált levegő mennyiség.

Válasz egy örök kérdésre: hogyan tudok izmosodni, hogy közben zsírt adjak le?

Minden alakváltozásra pályázó sportolótársunk biztos feltette már legalább egyszer a kérdést: miként lehetne izmot növelni úgy, hogy közben lemenjen a zsír?

Mindazoknak, akiknek még nem megy a saját testsúlyos tolódzkodás

Tudjuk, hogy vannak tolódzkodó gépek, állványok, pasik, akik mindig segítenek fogni a bokánkat... de vegyük azt az esetet, ha mindezek nem állnak a rendelkezésünkre. Tolódzkodás gyorstalpaló!

Miért nem ott érzem, ahol kéne...?

Néha a valóság ellentmond a várakozásainkkal, és nagy meglepetésünkre a hátunk közepére remélt fáradást a karunkban fogjuk érezni. Vagy épp fordítva. Mit csinálhatunk rosszul?

A mester hetes - Mellről nyomás állva.

Az ultra-robosztus vállak formálója, ami ugyanakkor tömeget épít a mellre és a tricepszre is!

A mester hetes - Tolódzkodás.

A korábban bemutatott fekve nyomás mellett a másik remek tömeg és erő építő a vállakra és tricepszre.

A mester hetes - Fekvenyomás.

A húzódzkodás mellett a másik leglátványosabb átalakulást eredményező gyakorlat a felsőtestedet tekintve. Ha egy római kori mellvérthez hasonló pectoralisokat szeretnél, akkor ez a Te választásod!

Alap gyakorlatok vs. Izolációs technikák.

A mester hetes - Guggolás.

Te döntöd el : akarsz erőt és tömeget és ezért hajlandó vagy-e guggolni?

A mester hetes - Döntött törzsű evezés

A mester hetes - Húzódzkodás

Tudd meg, hogy húzódzkodás miért is a felsőtest gyakorlatok királya!

A mester hetes - hajlított lábú felhúzás.

Ha jól végzed akkor minden gyakorlat keresztapja, viszont ha nem jól csinálod akkor leginkább sérülésveszélyes tud lenni! Tanuld meg a helyes végrehajtást!

Mi a különbség izomtömeg növelés és izomtömeg növelés között?

Ismerkedj meg az izomrostok fajtáival és a megfelelő edzésmódszerekkel!