Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Tippek és tanácsok

Tippek kezdőknek / 

Összes cikk
Az edzés valóban függőség?!

Van-e annak biológiai oka, hogy egyesek imádnak edzeni, míg mások utálnak?

Valóban eredményesek a "30 napos kihívás" programok?

30 napos guggolás, fekvőtámasz, hasprés, hídtartás, lábemelés napok… csinálja boldog-boldogtalan, edzett-edzettlen… de vajon megéri? Nem feltétlenül! Nézzük meg, melyek a legnagyobb gondok ezekkel a kis challenge-ekkel!

Többet nem fogod ellógni a lábedzést!

Olvasd el ezt a néhány sort, és változtasd meg Te is végre a hozzáállásod arról az átkozott láb-napról!

Tömegnövelés zsírmentesen?

Nem azért küzdünk az edzőteremben, hogy aztán a zsír alá rejtett izmainkat senki se csodálhassa! Mi van akkor, ha nem akarjuk követni "tömegelek - leszálkásodok" periódust, hanem egész évben szeretnénk hozni egy sportos formát?

Periodizáció és edzéstervezés / 

Összes cikk
Hogyan tarthatod formában megad egész évben?

Azoknak, akik nemcsak a strandformára gyúrtak!

Reggel, délben, este...mikor a legoptimálisabb súlyzózni és kardiózni?

Ki fogjuk vesézni, melyik napszakban, milyen előnyökkel jár az akkor végzett mozgás, és milyen pozitív hatásai vannak az adott napszaknak!

A hatékony edzés útmutatja: avagy mennyi időt töltsünk a teremben?

Mi a fontosabb, a mennyiség vagy az intenzitás? Mennyi az optimális edzés idő? Mitől gazdaságos egy edzés? Ezen kérdésekre próbáljuk megkeresni a mai cikkben a választ!

A legfontosabb dolog, ami meghatározza az eredményességedet!

Van egy dolog, ami MINDENNÉL fontosabb, legyen a célod akár tömegnövelés, akár szálkásítás, akár teljesítménynövelés. Ez lesz az, ami igazából meghatározza majd, hogy a munkád mennyire lesz eredményes. De sokan elsiklanak felette. Vajon Te is közéjük tartozol?

Bemelegítés / 

Összes cikk
A legelhanyagoltabb része az edzésnek!

Sokan nem tudják miért kellene, vagy épp miképp kellene a bemelegítést elvégezni - pedig egy kellően ráhangolt test sokkal nagyobb erőkifejtésre, teljesítményre lesz képes a "csatába"! Fogadd meg a tanácsokat, hogy még hatékonyabb, sérülésmentesebb legyen a fejlődésed!

A "betű - gyakorlatok"

A "betű-gyakorlatok" bemelegítésre és a későbbi sérülések megelőzésére egyaránt alkalmas technikák, de egy-egy vállsérülés utáni rehabilitáció részeként is alkalmazhatjuk.

A Burgener-bemelegítés

Bemelegítés súlyemelő módra! A gyakorlatsort bár az olimpiai súlyemelő edzésre való bemelegítésként pozicionálták, de bátran használhatjuk más súlyzós gyakorlat rávezetőjeként... hiszen van benne egy rakás olyan mozdulat, amivel átmozgatod a teljes testet!

Bemelegítés a gyakorlatban

Hasznos tippek: hogyan melegítsünk be súlyzós edzéshez?

Szettek és ismétlések / 

Összes cikk
Az ismétlés tartományokról: Részismétlések? Teljes mozgástartomány? Esetleg mindkettő?

Mikor melyiket használd? Itt egy hasznos útmutatás!

A piramis módszer

Remek módszer az izomtömeg növelésére, ugyanakkor mivel a használt súlyok nagysága a végén már kellően nagy ahhoz, hogy az erőt is fejlesszük!

Élet a piramisokon túl?!

A "piramisozás" egy igen népszerű technika, ugyanakkor ha a nagyobb súlyok megmozgatása a célod, akkor mutatunk egy kevésbé elterjedt, ámde annál hatékonyabb technikát!

Alacsonyabb vagy magasabb ismétlések? Íme, egy kis kalauz, melyik izomcsoportot hogyan kell gyötörnöd!

Mekkora ismétlésekre reagál a legjobban a combod? Na és a melled, bicó, tricepsz? Itt egy kis segédlet!

Intenzitásfokozó technikák / 

Összes cikk
Mélypont az edzésen? Így lendülj át könnyen, ha kissé alább hagy a lelkesedés!

Mielőtt elvesztenéd a motivációt az edzéssel kapcsolatban!

A nagy 55-ös kihívás

A legjobb edzéstippek jellemzője, hogy pofonegyszerűen megjegyezhető, abszolút személyre szabhatóak, és egy kissé felkavarja a megszokott súlyzós rutint… nemde? Hát az 55-ös kihívás is az lesz!

Íme a legújabb szuperszett variációk!

A szuperszettek szuper lehetőséget kínálnak az izomfejlesztésre, a lemaradt, nehezen fejlődő területek felhozására - csak tudni kell okosan párba állítani a gyakorlatokat.

A szuperlassú edzés

Bemutatjuk, hogyan lehet egy közepes súllyal olyan hihetetlen izombukást és ezáltal növekedést produkálni, amiről csak álmodtál.

Mítoszok a testépítésben / 

Összes cikk
Testtekercselések és a zsírégetés: megéri?

Vajon ér-e valamit, ha kipécézett kényes testrészeinket tekercsekkel bemumifikáljuk és így végezzük az edzést? Jobban ég a zsír? És mi van a méregtelenítéssel? A válasz a cikkben!

A híres előtte-utána képek világa

Sokszor átverhet a látvány... nézzük meg, hogy a híres előtte-utána képeknek mi is lehet sokszor a valós arcuk!

Mítoszok és kutatások nyomában: van-e lokális zsírégetés?

Egyes emberek bizonyos területekre hízékonyabbak... és van ahová kevésbé. De az létezik, hogy egyes területekre jobban hízunk, akkor ennek az ellentéte is működhet-e: azaz lehet-e adott területről célzottan fogyni?

Testalkattípusok / 

Összes cikk
Akkor is kigyúrunk, ektomorf! Jöjjön az edzésterved!

Ektomorf alkat vagy? Nehezen jönnek Rád a várt kilók és a centik? Akkor az ektomorf-sorozatunkban most az edzésetekre vonatkozólag osztunk meg fontos információkat!

Testünk börtönében: mi az, amin a genetika miatt nem tudunk változtatni?

Sokan akarnak kitörni a genetika markából - de sajnos van néhány olyan tényező, amin nem tudunk változtatni. Nézzük meg, melyek ezek, és hol is lehetnek a határaink!

Endomorfok edzéséről: röviden és tömören!

Ismerjük meg pontosan, hogy mi is jellemzi az endomorf alkatúakat és mi az, amire nyomatékosan oda kell figyelniük!

Akkor is kigyúrunk ektomorf! Nézzük az étkezést!

Ahogyan megígértük, a következő lépésben az ektomorfokat segítő sorozatunk második részében arról lesz szó, hogy milyen étkezési alapelveket szükségeltetik betartani akkor, amikor a nehezen gyarapodókat próbáljuk megizmosítani!

Edzés során elkövetett hibák / 

Összes cikk
Csináld még jobban! Kedvenc gyakorlataid tökéletesítése! - 1. rész

Vannak gyakorlatok, amiket csináltok már ezer éve...de valahogy, valami mégsem az igazi...Nézzük meg, hol hibázhatunk, hol csinálhatjuk jobban!

Minél többet edzel, annál hitványabbul nézel ki?!

Egyre többet edzel, a várt fejlődés pedig mégse akar jönni. Mit rontasz el? Mit kellene másképp csinálni? Ezekre a kérdésekre kaphatsz választ mostani írásunkban.

Hasizom gyakorlatok, amiket NE végezz... amennyiben épp derekat akarsz!

Három "derék-gyilkos" hasizom gyakorlat, melyeket nem ártana fekete listára tenned!

Nyak mögé húzódzkodás és nyak mögül nyomás - a feketelistás gyakorlatok!

Két gyakorlat, amely nem feltétlenül javasolt az átlag ember számára... ennek ellenére nagyon sokan csinálják, pedig nem biztos, hogy megérik meg a kockázatot. Megválaszoljuk a miért, és azt is, hogyan helyettesítsd őket!

Csajok a teremben / 

Összes cikk
Csajok! Itt egy valóban hatékony edzés a fenékre, combra és hasra!

Kritikus női területeket vesszük ma elő... és egy extra hatékony edzésmódszerrel sújtunk le rá!

Búcsú az integető izmoktól!

Íme a két kedvenc, akár otthon is elvégezhető tricpesz gyakorlatunk, melyeket rendszeresen végrehajtva - vagy csak a szokásos edzéstervbe bevéve - hatékonyan fogják a karodat formálni!

Edzésterv a szexi, vékony, feszes formákért!

Ha távol áll tőled a vasak világa, akkor is nyújtunk Neked alternatív formulákat, mellyel kialakíthatod vékony, szexi fizikumot.

Mekkora izomzatot tud egy nő építeni valójában?

Mekkora izmokat tud egy nő építeni természetesen, szteroidok nélkül? Mennyire képesek izomnövelésre? Lássuk a genetikai korlátait a nők izomtömeg növelésének!

Gyerekek és idősebb korúak edzése / 

Összes cikk
"Két dologhoz nem lehetsz túl öreg: a sporthoz és a szerelemhez." - Edzés középkorban vagy afelett: mit-hogy-miért is?!

"Két dologhoz nem lehetsz túl öreg: a sporthoz és a szerelemhez." Na már most a romantikus oldalam erős hiányosságai miatt inkább maradjunk az elsőnél: vagyis a sportnál!

Erősítő program 16 éves kor alatt

Erősítő edzés 18 éven aluliaknak? Lássunk egy gyakorlat orientáltabb cikket a témában!

Sohasem késő! Avagy testformálás 50 felett!

"Két dologhoz nem lehetsz túl öreg: a sporthoz és a szerelemhez." Na már most a romantikus oldalunk erős hiányosságai miatt inkább maradjunk az elsőnél: vagyis a sportnál!

Sportágspecifikus edzéstippek / 

Összes cikk
Melyik módszertől lesznek jobb kondicionális képességeid?

Mutatunk a mai cikkel egy érdekes kutatást, ami segít a fenti kérdésben!

Ütőerő fejlesztési tippek: a gyors, gyilkos ütésekhez!

Gyilkos, erős és gyors ütőerőt szeretnél? Így tréningezz rá a teremben!

Tíz elhagyhatatlan mozdulat a harcos fizikumért! - 1. rész

Jöjjön pár hasznos gyakorlat, mely a sérülés viszonylag alacsonyabb kockázatával, de roppant hatékonyan fejlesztik azt az erőt, amivel helyt tudsz állni - akár hétköznapi, akár hivatásos harcosként!

A súlyzós edzés küzdő (és más) sportokhoz: előny vagy hátrány?

Tatamiról az edzőterembe? Tévhitek, problémák és megoldási kísérletek: gyorsaság, robbanékonyság és erőfejlesztés súlyzós edzéssel!