Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Tippek a láb és farizom edzéséhez

Tanuld meg tökéletesen a sétálós kitörést!

Sétálós kitörés variációk – szintről szintre!

Öt plusz egy érv, hogy a zsámolyra guggolj!

Kezdők és haladók is megtalálják az okát, miért is kell(ene) végezni ezt a gyakorlatot!

Rövid pihenés gyors fejlődés a lábadnak?! Akár!

A következőkben ismét egy kis intenzitásfokozó manővert mutatunk, mellyel most épp a lábedzésedet tudod megdobni! Nemcsak pörgős edzést tesz lehetővé, de ha jól csinálod, akkor garantáltan átélheted az izom maximális kifáradásának élményét!

Kezdj már el végre alsótestre edzeni!

7 ok, amiért soha ne hagyd ki a lábedzést!

Gyilkos gyakorlatsor lábedzés végére! Csak a kemény magnak!

Szeretnéd az amúgy is brutál lábedzést megfejelni egy igazi izomlázat garantáló, másnap a mozgást darabossá, nyögőssé tevő kis csemegével? Akkor Neked írtuk ezt a cikket!

Mély kábeles áthúzások: 4 ok, amiért ki be kell venned az edzésedbe!

Mély kábeles áthúzás - a méltatlanul mellőzött gyakorlat?!

Tényleg elég csak guggolni?!

Valóban elég lenne alsótestre, ha csak és kizárólag guggolnál?

Haladóbb tippek csajoknak: a legjobb egy lábas gyakorlatok a tökéletes fenékért!

Most igyekeztünk összegyűjteni azokat a gyakorlatokat, amikkel a szebbik nem igazán erőteljesen meg tudja dolgoztatni a hátsóját. Lássuk a legnépszerűbb unilaterális fenék gyakorlatokat!

Építs hatalmas combokat a holtponton túli ismétlésekkel!

Van két perced, magas fájdalom küszöböd, kitartásod? Szeretnéd maximalizálni a láb edzésed hatékonyságát? Akkor Neked ajánlom ezt a cikket!

Gyors tipp! Guggolás kihívás edzés végére!

A megszokott edzésrutint olykor-olykor illik megbolygatni egy kis csemegével… így hoztunk Nektek erre a hétre is valami extra bedurrantó dolgot!

Mit rontasz el a comb-popsi programodban?

Milyen hibákat követnek el leggyakrabban a nők a fenék edzés során? Ezt próbáltuk most összegyűjteni, továbbá a ránk jellemző módon egy átgondoltabb, és működő alternatívát javasolni!

Aktiváld a csípőd: emelj nagyobbat, legyél gyorsabb, jobb lesz a feneked... és nehezebben fogsz lesérülni!

Erősebb, gyorsabb lennél? Szeretnél egy sérülésállóbb testet? Jobb feneket? Akkor kövesd a gyakorlat tippjeinket!

Guggolás kihívások edzés végére!

Ha úgy érezzük, hogy nem tudtuk megadni a farizmoknak a kellő törődést, vagy csak szeretnék egy kis extra izomlázat bezsebelni, akkor mindenképp próbáljátok ki az alábbi aljasan gyors, kicsinálós gyakorlatsorokat!

Kényes pontok: a belső comb formálása

Miképp edzünk belső combra, ha le akarjuk csípni a körméretét...?

Válj a kitörések mesterévé!

Sokan végzik, sokan viszont hibásan. Vagy a kivitelezés rossz, vagy pedig a technika miatt nem épp azt az izomcsoportot dolgoztatjuk, amit szeretnénk. Fáj a térded tőle? Nem érzed a farizmokat kellőképp? Dőlsz jobbra-balra? Íme, három plusz egy tipp, amivel igazán mesterien végezheted!

A 4 legjobb fenékformáló kitörés-variáció

Most kitárgyaljuk a legjobb kitörés variációkat, illetve a kivitelezésével kapcsolatban még jó pár tippet adunk, hogy másnap a hátsódban lévő izomláz garantáltan izgalmasabbá tegye a napod!

A farizom edzés három nagy hibája

Ahogy a kockás has kérdéskörben, így a fenék edzés során is vannak hatalmas és alapvető hibák, melyek gátolhatnak abban, hogy elérd azt, hogy számtalan szem szegeződjön a hátsódra… Nézzük ezeket gyorsan sorra!

Michelle Lewin nem szokványos fenékformáló gyakorlatai

Mit szólnátok, ha pár gyakorlattal feldobnánk a megszokott, megszeretett, ámde talán kissé már megunt láb-napotokat? És! Hogy még kedvcsinálóbb legyen a dolog, nem mástól, mint a dögös IFBB kedvencünktől, a szuper (hátsó) formákkal és idomokkal rendelkező Michelle Lewintől nyúltunk be pár haladók számára is hasznosítható ötletet!

Ismerd meg a kedvenc kitörés variációnkat!

A kitörések számos változatát megismerhettétek - most mindegyik közöl az egyik legbrutálisabb, de leghasznosabb verziót mutatjuk be, számos érvet felsorakoztatva, miért is legyen az edzésed része!

Itt egy újabb kitörés-kihívás! Kitörés körbe-körbe!

Kitöréseket lehet csinálni akár előre, hátra, oldalt vissza... sőt lehet ezeket összekomponálni, és máris megkapjuk a roppant fantázia gazdag elnevezésű "kitörés minden irányba" gyakorlatot.

Újabb kitörés variációk: 3+1 változata a népszerű gyakorlatnak!

A kitörés a guggolásokon kívül az egyik legszélesebb körben használt alsótest gyakorlat. ha unod az alapverziót, nézd meg milyen változatokkal tudod inger gazdagabbá tenni!

Térdkímélő(bb) guggolás változatok

Mivel minden lábedzés alfája és omegája a guggolás, így nézzük meg, hogy ezt a fő gyakorlatot miképp tudod térdkímélőbb üzemmódban végezni.

Miért nincs még kerek fenekem?

Edzel, küzdesz kitartóan,… de a várt eredmény még mindig nem látod viszont a tükörben… de vajon miért?

Farizom: a lusta óriás?!

Bizony, a sok üléstől nemcsak Te, hanem a hátsód is "ellustulhat", így csökkentve a láb edzéseid hatékonyságát...íme pár tipp, hogyan aktivizáld a farizmokat!

Izmosabb feneket akarsz?! Akkor használd a csípőd!

A cím ne riasszon el senkit, nem egy hagyományos "láb-popsi" aerobik óra anyagát szeretnénk közkincsé tenni!

Miért van még mindig cingár lábad?

Mostani írásunkban igyekeztünk összegyűjteni azokat a legtipikusabb hibákat, amiket valószínűleg elkövetsz, ha a fejlődésed elmarad alsótest tájon.

Hogyan építsd fel az egy lábas RDL-t?

A gyakorlat végrehajtása sokak számára egyenesen lehetetlen - éppen emiatt mostani írásunk arról fog szólni, hogy miképpen építsd fel a saját egy lábas felhúzásodat!

Összetett élmények: törj ki a megszokott fenékformáló gyakorlatokból!

Törj ki a megszokottból, és formáld a hátsód olyan összetett kitörés-variációkkal, melyet garantáltan nem fogsz egy jó darabig megunni!

Gyűjtögető módszer a kerekebb fenékhez!

A szépen formált, izmos és kerek popsi felé vezető út pedig létezik... csak épp kitartó munkával, égető fájdalmakkal és kőkemény ismétlésekkel van kirakva. Vágjunk bele, ismerjük meg az egyik kedvenc, farizom-gyilkos edzésmódszerem!

Állj féllábon és megmondom, ki vagy!

Most megtudhatod mi az oka, hogy bajban vagy a kitörés variációkkal, másfelől az alábbi mozgásminta próbatétel lesz arra, hogy meghatározzuk, milyen állapotban vannak a csípő-medence komplexumot mozgató izomcsoportok!

Jelszó: Halál a lábra!

A lábedzést lehet el-alibizni vagy keményen tolni. Én az utóbbi szavazok, és ha Neked is eleged van a komfortzónán belüli lábedzésből, akkor tarts velem!

Alig három perc a pokolból: egy rövid csattanó... a lábedzés végére!

Jöjjön egy rövid gyakorlatsor, mellyel a kondíciód és az alsótested állóképességét is fokozhatod!

Kerek-fenék köredzés

A stretch farmer és a miniszoknya kiváltság, viszont ezzel a rövid köredzéssel kiérdemelheted az elismerő tekinteteket! Aki kerek feneket akar, annak kötelező olvasmány!

Ha azt mondod combhajlító…én azt mondom: Glute-ham raise!

Glute-ham raise gyakorlatot már régóta használják a sprinterek gyorsaságának fejlesztésére, az ugrások magasságának növelésében, sőt a hátsó mozgáslánc megerősítésével jobb guggolást és felhúzást tesz lehetővé.

A mágikus hármas ereje... hogy ne állj edzés végére szilárd lábakon

Most egy olyan esélyt kapsz, mellyel nagy súlyok megmozgatása híján is padlóra tudod magadat küldeni... hogy aztán az edzés végeztével garantáltan ne álljál szilárd lábakkal a földön. Jöjjön a lábedzés - triszettek erejével tarkítva.

Mamutfenyő vastagságú lábak!

Nem győzöm eleget tépni a számat, hogy aki nagy és erős akar lenni az nem lóghatja el a lábak edzését. Az aló test izmai többszöröse a felső testének, ugyanakkor számtalan más előnye is van az aló test edzésének.

A combhajlítók a farizom erejének nevében

Nemcsak a combhajlítók fontosságát tanulhatjátok meg, de egy ritka, de annál hasznosabb gyakorlattal is megismerkedhettek!

Fél lábbal a földön 2.0: a feszítők gyakorlatai!

A leghatékonyabb egylábas gyakorlatok! Mert vannak, akik nem állnak két lábbal a földön!

Sérülésálló, teherbíró szépen formált lábak titkai

Az egy lábon végzett gyakorlatok bemutatása: vajon mennyit profitálhatunk, ha csak fél lábbal állunk a földön?

Módosított kitörés gyakorlatok haladóknak, ajándék izomlázzal.

Jöjjön a három legkedveltebb kitörés-variáció gyakorlatom! Izomláz és kemény fenék garanciával!

Törjünk ki a megszokottból...

A kitörés az egyik leghatékonyabb fenék és comb-formáló gyakorlat. Ha az alaplépés már megy, akkor nézzük meg, hogyan tehetjük még változatosabbá a gyakorlatsort!

A leggyakoribb hibák kitörések során.

Mostanra már megtanultuk, megszerettük, magunkévá tettük ezen rendkívül hatásos gyakorlatot de a még tökéletesebb kivitelezésért nézzünk meg pár gyakori hibát és helyes korrigálásukat.

Kitörés - az első számú kedvencünk!

A kitörés elsőre kedves kis fenékformáló gyakorlat látszatát mutatja - aki viszont már próbálta, az tudhatja, hogy szabályosan, megfelelő intenzitással végezve kemény dió. Nézzük meg pár tippet a hatékony kivitelezéshez!

A hajlított lábú felhúzás végrehajtása

Ízekre szedjük a következő gyakorlatot: a hajlított lábú felhúzás - rúddal.