Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info
Itt vagyok: FitBuilder // Táplálkozás

Táplálkozás

Élelmiszerek és receptek / 

Összes rovat
Banán: méltán az egyik legnépszerűbb gyúrós gyümölcs?!

Lássuk, miért is ennyire népszerű ez a gyümölcs gyúrós körökben!

Proteines palacsinta variációk

A palacsinta olyan aljas, hogy minden diétát hurrikánként elsöpör. Csak egyféleképpen védekezhetsz ellene – megtanulod velünk, hogyan lehet diéta-kompatibilisen elkészíteni őket!

Ne hagyd magad átverni: a diétás "csoda" lisztekkel!

A legtöbb diétázó vadul kapkodja le a diétás "fogyi" liszteket a polcról és fizet ki érte nem is kis összeget... de vajon minden esetben megéri?! Utánajárunk!

Alapvető tápanyagok / 

Összes rovat
A kókuszolaj mégsem annyira jó, mint hitted?

Esetleg a kókuszolaj mégsem annyira jó nekünk, mint azt mostanában promózzák? Ennek jártunk nyomában.

Akkor nézzük, hogy a számunkra fontos fehérje miben található meg.

Itt főképp olyan ételeket említenék, melyek kitűnő fehérjeforrásoknak számítanak, és amikből bátran lehet csemegézni a napi fehérjebevitelünk érdekében.

Szénhidrát töltés

A versenysportban bevett szokás a szénhidrát töltés. Viszont úgy érezzük, hogy a hobbi sportolóknak is ajánlott, ha hallanak egy kicsit erről a módszerről, legalább alapfokon. Szóval jöjjön most mindenkinek: a szénhidrát töltés!

Fehérjeforrások versenye!

Alábbiakban azt nézzük meg, hogy a leggyakoribb fehérje forrásokat hogyan csoportosítjuk, és közülük melyik, milyen arányban tartalmazza az aminosavakat... azaz vajon melyik a legjobb fehérjeforrás?

Diéta és étrend / 

Összes rovat
1550 kalóriás diétás étrend

Gyakran teszünk fel étrendeket, amelyek változatos igényekre próbálunk szabni: hiszen mindenkinek más az aktivitása, célja, testi adottsága… no meg ízlése! A következőkben maradunk az 1500 kalóriás alapon – újabb menüvel kedveskedve az erre "szorulóknak”!

Szálkásító mintaétrend csak Neked!

Kötelező cikk, ha a diétádhoz egy interneten fellelhető, egyszerű, mégis hatékony minta étrend sablont keresel!

Izomtömegnövelő étrend csajoknak!

Nézzük meg, hogy pontosan mit kellene (t)enni, ha csaj létünkre végre nem fogyni, hanem erősödni, izmosodni szeretnénk!

Tömegnövelő étrend - "Zabálj ahogy csak bírsz."

Azonban az olvasóink tetemes hányada vékonyka, ektomorf férfi, aki vastagodni szeretne bármi áron! Nekik egy jó hír, hogy alább olvashatják az első "zabálj ahogy csak bírsz" jellegű írásunkat, a maximális tömegnövelésről.

Étkezési tippek / 

Összes rovat
Enni és fogyni?! Léteznek-e a negatív kalóriás ételek?

Valóban vannak olyan élelmiszerek, amiket ide sorolhatunk?

Edd ezt rizs helyett! Top 5 FitBuilder kedvenc!

Most ellenszegülünk a csirke-rizs mantrával, és megmutatjuk, hogy opcionálisan milyen (kevésbé) ismert szénhidrátforrások állnak rendelkezésünkre!

Királyi "gyúrós" reggelik!

Zab és a protein. Rendszeres látogatói a reggeliző tányérunknak… Nem fogunk elszakadni alapvetően a jól bevált párostól, ugyanakkor arra gondoltam, hogy adok néhány egyszerű tippet, amivel kissé változatossá teheted a szent alapkombinációt!

Szuper vacsora tippek! 300 kalória alatt!

Most olyan vacsi ötleteket szeretnék Nektek bemutatni, melyek relatív alacsony kalóriát tartalmaznak, könnyedek, könnyen összedobhatóak – és magas fehérjetartalmukkal még az izomzatunkat is ellátják hasznos tápanyagokkal!