Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Táplálékkiegészítők

Fehérjék / 

Összes cikk
Protein forrás, de másképpen! Nem a tehéntej az egyetlen alternatíva!

Legyél paleolit diéta-fan vagy megrögzött vegan, most itt vannak a leggyakoribb tej-alternatívák!

Kazein – a diétázók csodafegyvere!

A kazein a kiegészítők palettáján kissé háttérbe szorult a gyors felszívódású tejsavó testvérével szemben, pedig roppant értékes fehérjeforrás – sőt, diéta alatt több előnyét is kiélvezhetjük!

A nagy kihívás: Hogyan válasszak proteint?

Kezdőként elég hamar meghozzuk a döntést: bizony nekünk is kell egy vödör protein! De a sok-sok lehetőség közül vajon melyik lesz számodra az ideális? Most segítünk dönteni!

Kell-e nekem egyáltalán protein por?

Jöjjön egy gyakori kérdés-probléma tisztázása: kell-e neked egyáltalán protein por vagy tényleg nélküle is eredményesen fejlődhetsz, szálkásodhatsz?

Aminosavak / 

Összes cikk
Fehérje vagy BCAA hasznosabb edzés közben?

Mit igyunk edzés alatt?

BCAA

A BCAA az egyik legfontosabb kiegészítő, nemcsak izomépítő folyamatok katalizálásához, hanem diétához is elengedhetetlen. Akiknek hosszú és kemény edzései vannak, azoknak pedig egyenesen kötelező!

Megérkezett az anabolikus mennyország

Tömegnövekedés? Diéta? Hosszú és kemény edzések, melyek csak úgy zabálják fel az izomzatod és tápanyagokat? Itt a megoldás, hogy ne vesszen kárba a munkád!

Glutamin vásárlási kisokos

Nyilván megakad a szemünk a drágább, sokat sejtető glutamin mátrixokon, és esetleg joggal bele is fészkeli magát a fejünkbe a gondolat: ez vajon mivel jobb, mint a hagyományos társa?

Tömegnövelők / 

Összes cikk
Tömegnövelőt, tömegnövelőt... de mégis melyiket?

A gyártók marketingszövege mindig kecsegtető, kezdőknek gyors tömegnövelést ígérnek, de most megtanulunk a sorok (jelen esetben az összetevő lista) mögé látni – hogy mindenki megtalálja az igényeinek megfelelő tömegnövelőt! Vásárlási kisokos a megfelelő tömegnövelő kiválasztásához!

Kreatin / 

Összes cikk
Miért több a kreatin, mint egyszerű tömegnövelő? 2.rész

Már pedzegettük, hogy a kreatin több, mint egy testépítő kiegészítő! Számos egészségügyi hatása is van - melyekről többnyire nem is tud a nép!

Kreatin mesék

Mindenki használja a kreatint, de a többség azt se tudja pontosan mit is szed... Te ne tartozz közéjük, okosodj a cikkből!

Kreatin új arcai

Vajon nőknek mennyire ajánlott szedni a kreatint, egyáltalán van-e bármilyen különbség a nemek szerinti megoszlásban a szedését illetően?

Gyakran Ismételt Kérdések a kreatinról 1.rész

A kreatin az egyik legnépszerűbb kiegészítő - most pedig kifejezetten a szedésével kapcsolatos tényeket fogjuk előtérbe helyezni: többek között azt, hogy meddig is tartson egy kúra!

Zsírégetők / 

Összes cikk
Divatkiegészítő vagy hasznos cucc az L-karnitin?

Méltán népszerű az L-karnitin?

Zsírégetőt, de melyiket?

Reméljük ezzel az írással rendbe rakjuk egy kicsit a zsírégető kérdéseket, és alkalomadtán Te is ki tudod választani a hozzád leginkább passzoló terméket.

Turbózd fel a zsírégetődet! 5 alapvető tipp, amivel hatékonyabb lehet a zsírégető kúrád!

Nézzük meg, mit tehetsz annak érdekében, hogy még hatékonyabb legyen a zsírégetőd!

Zsírégetők... vannak még csodaszerek, vagy maradtak a hazug ígéretek?

Utálod, hogy megint egy csomó pénzt elvertél hangzatos, zsírégetőkre... és a hatás elkeserítő? Olvasd el a cikket, és változtasd meg a hozzáállásod a sikerért!

Egészségmegőrzés / 

Összes rovat
Az omega család áttekintése: melyiket érdemes választani és mire jó?

Bár sokszor foglalkoztunk a különböző omega zsírsavak fontosságával, mégis úgy gondoltuk, hogy egy összesítő hasznos lehet azoknak, akik elvesztek a témában írt cikkekben. Íme, egy átfogó cikk az étrendkiegészítőként is alkalmazott omega zsírsavakról!

Növekedési hormonszint növelés B6 vitaminnal?!

Egy érdekes kutatási eredményre bukkantunk, amit most kicsit körbe is járunk: valóban lehet-e B6 - vitaminnal fokozni a növekedési hormonszintet? És ha igen, mennyi lenne a hatásos adag?

Ízületvédőt, de melyiket?

A mai cikkben megmutatjuk, hogy mire figyelj, ha ízületvédő vásárlásra vetemednél!

Tesztoszeron és korai hajhullás: tényleg kopaszra tudod magad gyúrni?

Mi volt előbb a tyúk vagy a tojás: a kopasz gyúrósok vagy a gyúrástól lettek kopaszok? Nézzük a tudomány jelenlegi állása szerint mi a korai férfi kopaszodás oka, és tényleg lehet-e az edzéssel bármilyen formában befolyásolni!

Hormon- és teljesítményfokozók / 

Összes cikk
Inzulin, a kétélű fegyver: több izomzat, kevesebb háj?!

Hogyan használd ki az inzulin anabolikus hatását, miközben mérsékled a zsírraktározást?

A Mágikus Növekedési Hormon

Egy mellékhatásoktól mentesebb, olcsóbb és természetes utakat próbálunk Nektek megmutatni, amivel a szervezeted saját növekedési hormontermelését optimalizálhatjátok!

Állítsd össze a saját NO-fokozó, edzés előtti energizálódat – stimulánsok nélkül!

Energia, NO-fokozás, bedurranás az edzéshez... stimulánsok nélkül?! Igen, erre is van megoldás! Ha egészségügyi-, illetve más okok miatt kerülöd a pörgetőket, de szeretnél egy kis plusz löketet... akkor ez a cikk Neked szól!

Természetes tesztoszteron fokozás

Nézzük meg, hogy milyen étkezési irányelveket érdemes betartani, hogy a teszto-szinted maximalizáld - szteroidok nélkül is!

Táplálékkiegészítő tippek / 

Összes rovat
Bemutatkozik a Q10 koenzim - nemcsak egy szépségipari cucc?!

Avagy egy alulértékelt kiegészítő védelmében!

A táplálékkiegészítők ismeretlenebb oldala

A táplálék kiegészítőkben sokkal több van, mint hinnéd! Soron következő cikkben szeretném bemutatni a kiegészítők eddig talán ismeretlen oldalát és felhasználási aspektusát – mellyel mindenki beláthatja, hogy nemhogy nem károsak, hanem akár az "átlagember" is használhatja!

A nőknek is kell edzés után protein?

A legtöbb helyen az a felállás, hogy a súlyzós edzés után a lányok tesznek inkább még pár büntető kört a futópadon a hatékonyabb eredmények érdekében. Kár, hogy hatékonyabb lenne inkább Nekik is egy fehérjeturmixot inni.

Hogyan fokozhatod a zsírégetést az edzés alatt?

Most megtudhatod, hogyan étkezz edzés előtt, illetve milyen kiegészítő-párost használj annak érdekében, hogy edzéseddel minél több zsír vesszen a süllyesztőbe!

Összetevők / 

Összes cikk
Chitosan

Zsírégető, mely magához vonzza a kajálásoddal bevitt zsírokat? Vajon utolsó mentőöv lehet egy durva csaló-napon? Kiderül!

Termogenikus zsírégetők

Felpörgetett energiaszintet, sebtében leolvadó kilókat, és a sivatagnál is szárazabb izomtömeget ígérnek. Vajon ez ismét csak egy üres, reményeket sugalló reklámszöveg, vagy okosan használva valósan segíthetik a céljainkat?

Marhahús protein

A marhahúsprotein kiváló fehérjeforrás: magas kreatin tartalom, kiváló aminosavprofil, mindez alacsony zsír és szénhidráttartalom mellett! Laktózérzékenyeknek kiváló alternatíva!

Glutamin

A glutamin az izomszövet aminosav tartalmának mintegy 60%-át alkotja. Nagyobb megterhelés esetén - intenzív edzés; műtét után; illetve betegségek folyamán - mindenképpen a külső pótlása szükséges.

Termékbemutató / 

Összes cikk
Kalóriamentes finomságok?! Igen!

Mit szólnál egy olyan világhoz, ahol nemcsak diétás, hanem egyenesen kalóriacsökkentett a gyümiszósz, a mogyoróvaj vagy a ketchup? Talán ez most már nem is csak egy lehetetlen álom…

2013 legütősebb termékei - avagy a táplálékkiegészítők Olympiája!

Nézzük meg kik lettek a 2013-as év befutói, azaz a 2013-as Bodybuilding Supplement Awards díjnyertes kiegészítői!

Amerika kedvencei: 2012-es év legütősebb díjnyertes termékei!

Jöjjenek most 2012 befutó termékei és márkái, érdemes átbogarászni őket! Izgalmas, minőségi cuccok, melyek a gyakorlatban is hozzák az elvárt szintet... legalább is ennyi ember csak nem tévedhet?!

Last-minute szálkásítás a strandszezonra - a Clenburexin segítségével!

Étkezési alapelvek, kardió-edzéstippek és egy felkapott zsírégető, mely több oldalról is megnöveli a szálkásítás sikerét... hogy a későn kapcsolók is a lehető legrövidebb idő alatt (egészséges keretek között) strandformába lendüljenek!