Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Táplálékkiegészítő tippek

Táplálék-kiegészítőkről kezdőknek / 

Összes cikk
Újra a zsírmentes tömegnövelés nyomában 2. rész: Kiegészítők a zsírmentes tömegnöveléshez!

A legfontosabb - népszerű és kevésbé ismert - kiegészítők listája, melyek segítenek a zsírmentes tömeg felszedésében!

A táplálékkiegészítők ismeretlenebb oldala

A táplálék kiegészítőkben sokkal több van, mint hinnéd! Soron következő cikkben szeretném bemutatni a kiegészítők eddig talán ismeretlen oldalát és felhasználási aspektusát – mellyel mindenki beláthatja, hogy nemhogy nem károsak, hanem akár az "átlagember" is használhatja!

Kardió és súlyzós edzés: miképp és milyen turmix a legjobb?

Sokan kérdeztétek, hogy kell-e, és ha igen, akkor milyen összetételű turmix javasolt kardió edzés után, illetve akkor mikor guruljon le és milyen összetételben a shake, ha a súlyzós edzést rögtön kardió követné. Nézzük meg a fenti eseteket és rá a választ!

A tökéletes edzés utáni turmix - a szálkásítához!

Már megbeszéltük, hogy mely kiegészítők és milyen mennyiségben létfontosságúak tömegeléskor – most vesszük a másik esetet, és megnézzük, hogy szénhidrát megvonásos diéta idején, súlyzós edzés után mit és mennyit gurítsunk le a torkunkon!

Kiegészítők nőknek / 

Összes cikk
Bemutatkozik a Q10 koenzim - nemcsak egy szépségipari cucc?!

Avagy egy alulértékelt kiegészítő védelmében!

A nőknek is kell edzés után protein?

A legtöbb helyen az a felállás, hogy a súlyzós edzés után a lányok tesznek inkább még pár büntető kört a futópadon a hatékonyabb eredmények érdekében. Kár, hogy hatékonyabb lenne inkább Nekik is egy fehérjeturmixot inni.

Női proteinek... egy kis figyelmesség vagy csak átverés?

Vajon kell-e a nőknek külön protein? Jobban járnak a rózsaszín ködbe (azaz csomagolásba) rejtett fehérjékkel, vagy pont ellenkezőleg... átverés az egész?

Táplálékkiegészítő útmutató az aerobik edzések fanatikusainak

Ha inkább az aerobik, illetve más állóképességet igénylő órák felé húz a szíved – akkor sem maradsz kiegészítők nélkül! Kiegészítő-tippek, hogy mindent elsöprő intenzitással tudd végignyomni az órákat, a fáradságot elfelejtve!

Kiegészítők időseknek / 

Összes cikk
Időskori vitalitás: a mi "örök fiatalság" csomagunk!

Összeválogattuk azokat az étrend kiegészítőket, amelyek kifejezetten a vitalitást és az öregedés lassítását célozzák meg!

A legfontosabb vitaminok és nyomelemek 50 év felett

Íme a legfontosabb vitaminok és ásványi anyagok, amelyek bevitelére fokozottan ügyelnünk kell idősebb korban (még inkább)!

Kreatint a nagyinak!

Táplálékkiegészítő a nagyinak? Miért ne?! Bizony sokkal kevésbé lenne káros, hogyha a töménytelen mennyiségű gyógyszerek helyett inkább egyszerű étrend kiegészítőkkel próbálnák orvosolni a helyzetet.

Tesztoszteron fokozót a nagypapának!

Sok esetben az idősebb korosztály is nyugodtan szétnézhetne az étrend kiegészítők között, hiszen a marékszám beszedett gyógyszerek helyett a táplálékkiegészítők egy egészségesebb, mellékhatásoktól jóval mentesebb utat jelentenének.

Sportágspecifikus kiegészítő tippek / 

Összes cikk
Az 5 legjobb kiegészítő a teljesítményért

Jöjjenek azok a kiegészítők, amik legáltalánosabban alkalmazhatók arra, hogy az edzéseid keményebbek, intenzívebbek legyenek, mindeközben a mentális fókusz is megmaradjon!

Hatékony táplálékkiegészítők a CrossFit edzésekhez

A CrossFit elterjedésével sokan érdeklődtök, hogy milyen táplálékkiegészítők lennének a leghasznosabbak kifejezetten ehhez az edzésmódszerhez. Íme egy kis segítség!

Táplálkozásról focistáknak!

Ha komolyan veszed, amit csinálsz, akkor az edzés nem mindig elég: szükség van a megfelelő táplálék kiegészítésre és diétára is. Azonban ez ugye sportáganként eltérő lehet -lássuk először a labdarúgást.

Regeneráció fokozása / 

Összes cikk
Regeneráció minimum költségvetésből? Igen!

A két legegyszerűbb technika, hogy minden edzésen a maximumot hozd ki!

Vitaminok az izomláz ellen.

Számos kutató (izom)lázasan próbálkozott felderíteni, hogy vajon mely vitaminok, illetve kiegészítők lehetnek hatékonyak az izomláz csökkentésében. Nézzük meg mire jutottak!

Amit sohase felejts el edzés után!

Az alábbiakban több technikát is bemutatunk, amit érdemes elvégezni egy kimerítő, hardcore edzés után!

Szauna, mint regenerációs technika

Tényleg érdemes-e edzés után szaunázni? És mégis miképp és mire használhatjuk ezt a technikát? A válaszok és sok hasznos tipp a cikkben!

Táplálék-kiegészítő tippek a szálkásításhoz / 

Összes cikk
Hogyan gyorsíthatod fel a szálkásítást?

Igen…közeleg a nyár… ez a cikk azoknak szól, akik nem most kaptak észbe, hanem már egy ideje gyűrik a diétát – de a fogyás üteme megállt, lelassult, az energiaszinted a padlón, az éhség meg a köbön… Itt jön pár apró trükk, amivel túlélheted a holtpontot!

Hogyan fokozhatod a zsírégetést az edzés alatt?

Most megtudhatod, hogyan étkezz edzés előtt, illetve milyen kiegészítő-párost használj annak érdekében, hogy edzéseddel minél több zsír vesszen a süllyesztőbe!

Strandszezon kiegészítők: mitől lehetsz még jobb formában!?

Kiegészítők a klasszikus zsírégetőkön túl... amelyek segítenek, hogy hatékonyabban csökkentsd a zsírt és hozd a top formád!