Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Szálkásító módszerek

Az optimális zsírégetés iskolája: miképp edzünk, hogy a legtöbb zsír pusztuljon?

Nézzük meg milyen edzés-mód, és edzés előtti-utáni kajálás segít a leginkább a zsírvesztéshez!

Zsírégető tanácsok középhaladó szinten: Hogyan pörgessük fel az anyagcserét?

Lássuk a legegyszerűbb tippeket arra, hogyan égessünk el naponta 400-600 kalóriával többet!

Zsírégető edzés körkép: miért a súlyzós edzés a legjobb módja a zsírvesztésnek?

Most megmutatjuk, hogy szerintünk – ha választani kellene – akkor a mozgásformák közül miért a súlyzós edzést tartjuk a leghatékonyabb zsírégető mozgásformának.

Fogyasztás helyett izomépítés?!

Pár ok amellett, hogy miért hasznosabb izmosodni, mint fogyni ész nélkül!

Tippek a nyári csúcsformához! Vágj bele még most!

Kezd el a lepucolást még a téli hónapokban! Szeretnénk, most néhány olyan tanáccsal ellátni, amelyek végtelenül egyszerűek, másrészt pedig mégis iszonyatosan hatékonyak!

Vesszen a zsír, maradjon az izom! 2. rész

Az első részben megismerkedünk öt tippel, melyeket betartva elkerülhetjük az izom-sorvasztó hibákat a diéta alatt… most pedig jön újabb öt tipp, amivel a szálkásítás során a zsírt és ne pedig a nehezen megszerzett izomzatot küldd a süllyesztőbe!

Vesszen a zsír, maradjon az izom! 1. rész

Amikor a legtöbb ember nekivág a fogyásnak, szálkásításnak, akkor a zsírvesztés mellett bizony az izomtömeg is jelentősen megcsappanhat. Ezzel valamilyen szinten sajnos számolnunk kell, mégis adunk most pár tippet arra vonatkozólag, miképp lehet kordában tartani ezt a nem kívánt folyamatot!

Legbeváltabb zsírlefaragó módszerek

Mostani írásunkban tényleg a legalapvetőbb tippeket próbáljuk tálalni, hátha segítenek végre túllendülni azon az ingoványon, amibe beleragadtál a nagy fogyásod során.

Végső játszma: gyakorlatok a maximális zsírpusztításhoz!

Aki szálkásodni akar, az most súlyzózás után (még) nem a proteinért robog, hanem előtte végigtol egy tisztességes, izzasztó, anyagcserét (és gyomortartalmat) felkavaró 5-10 perces végjátékot. Ebben a részben megmutatjuk, hogy is fest ez a gyakorlatban!

Végső játszma: így pusztítsd el a zsírokat!

Egy módszer, mellyel nem kell átvariálnod az edzésterved, csupán 5-10 percet vesz el az életedből alkalmanként - ennek ellenére rövid idő alatt, rendkívül hatékonyan segít lepucolni az utolsó kiló zsírtömböket. Érdekel? Kattints a cikkre!

Szálkásító programok - kisokos: Komplexek és hagyományos kardió

Folytatjuk a szálkásító programok bemutatását! Ezek közül jön egy kevésbé ismert módszer is, mely a zsírégetésen túl a kondidat is remekül fejleszti!

Szálkásító programok - kisokos: Köredzés és HIIT

Mostani írásunkban a két legdivatosabb és legszélesebb körben használt zsírégető módszer mellett sorakoztatunk fel érveket-ellenérveket!

Nagypulcsiban a teremben?

Mit érünk el azzal, ha jó pár réteg alatt, hatalmas pulcsiban toljuk végig az edzéseket? Hatékonyabban égetjük a zsírt? Van-e ennek a módszernek valamilyen hátulütője? A válaszok a cikkben!

Erőszint csökkenés és a verseny előtti diéta - vajon mindig együtt járnak?

Diéta alatt vajon mindenképp számolni kell azzal a kellemetlenséggel, hogy a megszerzett erő nagyobbik része is elvész? A válasz, és néhány trükk a cikkben!

Szálkásítás magas ismétlésszámmal?

Eljött a szálkásítás ideje! Félre a nagy súlyokkal, kemény guggolásokkal, és halál közeli fekve nyomásokkal. Szálkásítani magas ismétlésszámokkal kell... Vagy mégsem? Hát bizony NAGYON NEM!

A szálkásításról folytatás

Folytassuk a szálkásítást: hangold át az edzéseidet és a táplálék kiegészítőidet a szálkásításra!

A szálkásításról

A szálkásítás időszakában kicsit át kell alakítanunk az edzést és radikálisan az étkezést és táplálék kiegészítést. Erről fogunk most beszélni az alábbi írásunkban.

Tapossunk ki egy új utat a zsírégető edzések útvesztőjében.

Minden erőnket összeszedve hozzuk ki az edzéseinkből is a maximumot a leghatékonyabb testzsír csökkentésért cserébe.

Útbaigazítás a zsírégető edzés leghatékonyabb irányvonalához.

Vajon Te is a leghatékonyabb edzésformát választottad, ha a testsúly csökkentése lenne a célod? Nézzük sorra a legelterjedtebb zsírégető módszereket... előnyöket és hátrányokat kidomborítva!

EPOC

Vajon melyik edzésforma a leghatásosabb, ha zsírt szeretnénk égetni? Órákon át gyötrődni a futógépen abban a misztikus zsírégető tartományban, vagy rövid, ámde annál keményebb edzést végigküzdeni? Íme a válasz!

Ha már nincs sok hátra... - Alfa-kardió a gyakorlatban

Olyan kardió programot fogok most bemutatni, melynek segítségével mindenki kegyetlenül lesújthat a mit sem sejtő, utolsó makacs zsírpárnáira.

Ha már nincs sok hátra... - Az Alfa kardió háttere

Nézzük meg, miért is olyan nehéz az utolsó kilóktól búcsút venni!

Ha már nincs sok hátra... :)

Most kissé tudományosabb színben, határozott elképzelésekkel, kiegészítőkkel étkezési és táplálkozási ötletekkel szeretnék pár cikken át azoknak segíteni, akiknek már nincs sok hátra... már mint az álom-alakig :)