Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Sportágspecifikus edzéstippek

Mikor gyúrtál utoljára nyakra? Pedig előnyödre vállhat!

Ne hanyagold el a csuklyás izmot és a társait!

Melyik módszertől lesznek jobb kondicionális képességeid?

Mutatunk a mai cikkel egy érdekes kutatást, ami segít a fenti kérdésben!

Jégkorongos "száraz edzés" - nem csak hokisoknak!

Ha egy erős és igazán atletikus fizikai állapot a célod, akkor is a jégkorongos edzés segít Neked!

Felkészülés a síszezonra

Az alap edzettségen túl nézzük meg, hogy milyen gyakorlatok azok, amelyek leginkább felkészítenek minket az igazán dinamikus, atletikus lesiklásra!

Sportolók! Három tipp a megfelelő kar-edzéshez!

Mi az a három dolog, amit szem előtt kell tartanod, ha sportolóként a karizomra edzenél? Most megtudhatod!

Ütőerő fejlesztési tippek: a gyors, gyilkos ütésekhez!

Gyilkos, erős és gyors ütőerőt szeretnél? Így tréningezz rá a teremben!

Súlyzós edzés újrakezdő bringásoknak!

Kis alapozás télen, hogy aztán csúcsformában legyél a tavaszi szezonra!

Ökölvívók futóedzése - újragondolva!

A mai cikk kötelező minden bunyósnak! Most ugyanis szembeszállunk a "régi iskola" tanításaival, és elmondjuk, miképp lehetne az ökölvívó technikát megfejelni egy modernebb kondíció fejlesztéssel!

Állóképességi sportolók és a súlyzózás: szükséges nekik is?

Vajon egy hosszú távon teljesítő állóképességi sportolónak előny vagy hátrány a plusz súlyzós edzés? Most megnézzük mind a két oldalt: pro és kontra!

Edzés a holtszezonban

Egy speciálisabb téma jutott a mai napra: megnézzük, hogy miképp is érdemes edzeni az "off-szezonban"! Versenyzőknek kötelező cikk!

Miképp lehetsz (még) jobb focista?

Labdarúgó edzőknek vagy akár hobbi focistáknak is hasznos írás következik: miképp fejleszd a kondíciódat, hogy legközelebb labdába rúghass a győzelemért!

Törzsizom edzése labdajátékosoknak

A mostani írásunkban kifejezetten labdajátékosoknak - azon belül is kosarasoknak és kézilabdásoknak - a törzsizom fejlesztéséről fogunk beszélni.

Ne fáradjunk a sport-specifikus edzésekkel?!

Hozd ki a legtöbbet az erősítő edzéseidből - és növeld a teljesítményedet a fő sportágadban!

Élménybeszámoló Hollandiából: CSCS - azaz erő- és kondíciófejlesztő specialista vizsga-élmények

Egy kissé rendhagyó cikk - vagyis inkább élménybeszámolónk az amerikai Nemzeti erő- és kondíciófejlesztő szövetség vizsgájáról!

Az áthúzás igenis "funkcionális gyakorlat"!

Nem végeztél eddig áthúzásokat? Akkor mostantól fogsz! Dobóerő növelése vagy épp a férfias mellkas kialakításában is segítségedre lesz!

10 elhagyhatatlan mozdulat a harcos fizikumért! 2. rész

Jöjjön pár hasznos gyakorlat, mely a sérülés viszonylag alacsonyabb kockázatával, de roppant hatékonyan fejlesztik azt az erőt, amivel helyt tudsz állni - akár hétköznapi, akár hivatásos harcosként!

Tíz elhagyhatatlan mozdulat a harcos fizikumért! - 1. rész

Jöjjön pár hasznos gyakorlat, mely a sérülés viszonylag alacsonyabb kockázatával, de roppant hatékonyan fejlesztik azt az erőt, amivel helyt tudsz állni - akár hétköznapi, akár hivatásos harcosként!

Csajok grappling és MMA edzése

Erősítő edzésterv és mellette sok hasznos tudnivaló a harcos amazonoknak!

A súlyzós edzés küzdő (és más) sportokhoz: előny vagy hátrány?

Tatamiról az edzőterembe? Tévhitek, problémák és megoldási kísérletek: gyorsaság, robbanékonyság és erőfejlesztés súlyzós edzéssel!

Vasakarat? Legyen mellé vasmarkolat!

Edzéstippek a satu-erős fogóerőért! Sok gyakorlatok szintén segíti a fogásod erejének növelést, de ha pár trükkel erre még pluszban rásegítesz, akkor a határok kitolódnak!