Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Saját testsúlyos gyakorlatok

Fedezd fel újra a fekvőtámaszozást!

5+1 extrém fekvőtámasz variáció, amit ki kell próbálnod!

Három izgalmas húzódzkodás kihívás!

A húzódzkodás jó dolog, de még jobb variálni! Ha már olyan freak vagy, hogy 6-10 húzódzkodást is összehozol egyszerre, akkor ne elégedj meg ennyivel! Íme, három apró kis kihívás, amellyel nemcsak új élményt vihetsz az edzésbe, hanem a húzódzkodás darabszámát is fejlesztheted!...akár 100-ig!

Bring Sally Up - a legfelkapottabb fekvőtámasz kihívás!

Hétvégére hoztunk Nektek egy jópofa kihívás-játékot! Már egy ideje terjed az interneten, így van aki ismeri – de lehet, hogy Neked épp újdonság lesz!

Csinálj már meg végre egy rendes húzódzkodást!

Nem tudsz még mindig rendesen húzódzkodni? Az baj! Nézzük, hogy melyek a legfontosabb tanácsok, amit tudunk ebben a témában adni Neked!

Csak pár karhajlítás a kidolgozott felsőtestért! 2. rész

Újabb izom-gyilkos fekvőtámasz-mutációk: könnyebbek kezdőknek, de találtok benne igazi haladó "csemegéket" is! Ki teszteli végig?

Csak pár karhajlítás a kidolgozott felsőtestért! 1. rész

Avagy jöjjenek a kedvenc fekvőtámasz-mutációink!

A megunhatatlan fekvőtámasz: 10 tipp, hogyan variáld az egyik legjobb feladatot!

A fekvőtámasz igen hatékony, főképp, ha nem ragadunk le a hagyományos stílusnál. 10 tippet mutatunk, melyeket önmagunkban, vagy akár egymással is kombinálva nagyszerű gyakorlatokat kaphatsz a felsőtested erősítésére!

Mit tarts szem előtt a saját testsúlyos edzésnél?

Vajon miképp lehet a saját testsúlyos edzést a leghatékonyabban kihasználni a céljaidhoz? Kattints a cikkre, és megtudod!

Ezt ki kell próbálnod! Módosított saját testsúlyos gyakorlatok – haladóknak!

NEMCSAK a saját testsúlyos gyakorlatok rajongói kaphatnak kedvet ezekhez a gyakorlatokhoz - mert lefogadjuk, hogy a "gépen nevelkedett" embertársakat is megizzasztják az alábbi kis feladatok!

Erő tetőtől talpig! Öt izgalmas plank variáció!

Még strapabíróbb testre, gyorsabb fejlődésre, és nagyobb erőre tehetsz szert egészen a tokádtól a bokáig, ha rendszeresen beilleszted az alábbi gyakorlatokat az edzéseid végére!

Bolgár guggolás - most újra tárgyalva!

Most igyekszünk kissé másképpen értekezni erről a kitűnő mozdulatról - azaz megvizsgálni, hogy mire és hogyan használhatod a saját céljaidat figyelembe véve!

Négyütemű fekvőtámasz és barátai

A négyütemű fekvőtámasz talán már lejárt móka, ugyanakkor most megismerkedhetünk a nehezített, sokkalta szívatósabb négyütemű-családi körével... igazi jellemformáló gyakorlatsorok várnak Rátok!

Éljen sokáig a fekvőtámasz!

Vajon a fekvőtámasz is tud-e olyan hatékony lenni, mint a fekvenyomás? Ha hiszed, ha nem, de megfelelően alkalmazva, a kivitelezést némiképp módosítva... de tud! Íme az útmutató!

Egy újabb kihívás - avagy milyen fából faragtak?!

Aki bevállalós vagy szeretne egy kis állóképesség fejlesztő, testzsír százalék javító, élet-halál közt lebegő élményekkel gazdagodni… annak javasoljuk a következő receptet!

Most megfordul a világ: a kézállás technikája: A teljes kézállás felépítése

Számos módszer létezik a kézállás felépítésére, az általunk bemutatott verzió azért lett kiválasztva, mert úgy találtuk, hogy az átlag ember számára az alábbi gyakorlatokkal juthatunk el a célig: a szabad felületen végzett kézállásig!

Most megfordul a világ... a kézállás technikája: az első lépések!

A kézállás nemcsak az egyik leglátványosabb gyakorlatot, hanem kifejezetten váll-barát módon fejleszti a felsőtest erejét és izomtömegét! Akinek nem megy, ne csüggedjen: most lépésről lépésre megtanuljuk, hogyan lássuk másképp a világot!

Bízhatunk-e a testünk puszta erejében?

A saját testsúlyos gyakorlatok vajon tényleg hatékonyak izom és erőnövelésre? Talán igen... ha megfelelő módszerekkel és ismeretekkel állsz neki!

Támadd hátba az izomrostokat - új húzódzkodás variációkkal!

Ha már rendszeresen ott lógtok lelkesen a húzódzkodó rúdon, akkor ideje kicsit változtatni! A csúcsra több út is felvihet, és egyik izgalmasabb mint a másik! Szemezgessünk ezek közül!

A húzódzkodás a felsőtest guggolása! Te is kellő tiszteletben tartod?

Két komoly hiba van, amit a húzódzkodás során a legtöbben elkövethetünk. Lefogadom, hogy Te is. Ha érdekel mi az, akkor kttint a cikkre!

Fekvőtámaszozni jó. De hogyan lehetne még jobb?

A hagyományos fekvőtámaszunk ismert, és kevésbé ismert módosításai - avagy kinek mi ugrik be a "nyalókáról"?