Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info
Itt vagyok: FitBuilder // Edzés/Nyújtás

Nyújtás

Megéri-e "hengerezni" vagy csak időpocsékolás?

Az SMR hengerezés nagy divatját éli... de ez is csak egy új, felesleges hóbort, vagy esetleg van valódi haszna?

Ha becsülettel lenyújtasz, akkor nem lesz izomlázad?

A mai cikkben nemcsak a helyes nyújtásról beszélünk, hanem azt a közkedvelt tézist is átvesszük, hogy vajon a nyújtás tényleg segít-e a regenerációban?

A lábszár nyújtása - hobbi futóknak dedikálva!

Hobbi futó vagy? Pár hónapot kihagytál a tél miatt? Íme 3 gyakorlat, amellyel megelőzheted az egyik leggyakoribb, futókat érintő túlterheléses problémát!

Nyújts, hogy nagyobb és erősebb legyél!

Tudtad, hogy a megfelelő nyújtásokkal növelheted az erőd és a teljesítményed? Nem? Akkor ismerj meg pár különleges nyújtási technikát - többek között az antagonista módszert vagy a "loaded streching-et"!

Növeld a teljesítményedet a megfelelő nyújtásokkal!

Végezd okosan a nyújtásokat és növeld a teljesítményedet és a regenerációdat. Mégis miképp? Kattints a cikkre, és megtudod!

Nyújtani vagy nem nyújtani - ez itt a kérdés?!

A mai cikkben nem csak az derül ki, hogy vajon átok vagy áldás-e a túlzott lazaság... hanem a sorozatok közti nyújtásokról és azok erőszintet befolyásoló hatásairól és fogunk szólni!

PNF és egyéb modern nyújtási technikák

Ismerkedjünk meg a PNF-fel, ami jelen álláspont szerint az egyik leghatékonyabb - hacsak nem "A leghatékonyabb" - technika az ízületi mozgásterjedelem növelésére.

Statikus nyújtások - régi és jól bevált módszerek újra elővéve?!

A statikus nyújtások talán mai napig a legszélesebb körben alkalmazott hajlékonyság fejlesztő gyakorlatok, így most adunk egy hasznos összefoglalót: mit, mikor, miért és hogyan végezz!

Az ördögi hajlékonyság féltett titka

Ismerd meg a helyes nyújtási technikákat, amivel garantáltan erősebb, gyorsabb és nem utolsó sorban sérülés állóbb leszel.