Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Mell

Fekvenyomás negatív padon, kézi súllyal

A fekvenyomásokat is illik variálni a gazdagabb stimuláció érdekében! Például negatív padon, és rúd helyett kézisúllyal! Az élmény egészen más! Miben? Olvasd el a cikket, és kiderül!

Pókember, vagyis "Spiderman" fekvőtámasz

Pull-over nyomással

Tárogatás ferde padon

Ballisztikus fekve nyomás

Fekvenyomás rúddal, negatív padon

Fekvenyomás döntött padon, kézisúllyal

Áthúzás padon, kézisúllyal

Tolódzkodás

Kábeles kereszthúzás

Fekvenyomás egykezes súlyzókkal

Szűknyomás

A szűknyomás a tricepsz edzésének egyik nagyszerű alapgyakorlata - azonban sok ember edzéstervében főképp a csigás gyakorlatok állnak mindenek felett, pedig a karizom esetén is inkább az összetett gyakorlatokra kellene törekedni.

Tárogatás egyenes padon

Fekvenyomás