Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
MOST 10.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Izomcsoportok

Gyakorlatok és anatómia / 

Összes cikk
Az alkar

A Popeye méretű alkaroknak nemcsak az embertelen spenót-zabálás (vagy a magányos tengerész éjszakák...:)) a titka... íme a legütősebb gyakorlatok, melyekkel kiválóan megerősítheted a karod alsóbb izomcsoportjait

A mellizom felső részének edzése

Most a mellizom edzésébe vetjük bele magunkat, azon belül is arra fókuszálva, hogy miképpen lehet felhozni annak felsőbb területeit.

A farizom

A következőkben megmutatjuk, hogy melyek a leghatékonyabb alap és kiegészítő gyakorlatok, melyekkel formás és izmos feneked lesz!

A hátsó deltaizom

A hátsó delta koronázza meg válunk tökéletes formáját, így ne hanyagoljuk el az edzésünkben, és adjunk neki esélyt a fejlődésre!

Tippek a hátizom edzéséhez / 

Összes cikk
Melyik a hatékonyabb gépes hát gyakorlat?

Lássuk a gépes hátizom gyakorlatok párbaját - ki fogja nyerni?

Csuklya-fejlesztés ... hiperfokozattal!

Amennyiben Te is tekintélyes, vállak felett kiemelkedő csuklyával szeretnél rendelkezni, akkor olvass tovább!

A hátedzés tíz parancsolata

Úgy érzed, hogy tökéletes a hátedzésed? Lehet. Lehet, hogy fejlődsz az eddigi módszereddel. Viszont rengeteg időt megspórolhatsz, ha betartod ezeket a szabályokat. És hamarabb szárnyra kapsz, mint hinnéd.

Essünk végre túl az első alkalmon… a húzódzkodásnál!

A húzódzkodás egy remek, bár kemény gyakorlat... de nem vagyunk egyforma szinten, így különféle szinteket mutatok, hogy mindenki erejéhez méltóan becsatlakozhasson az edzéstervbe!

Tippek a mellizom edzéséhez / 

Összes cikk
Pár egyszerű tipp, hogy jobban érezd a mellizmot!

Hányszor van az, hogy arra panaszkodunk, hogy a jó öreg fekvenyomás közben nem érezzük kellőképp a mellizmot? A váll, a tricepsz… mind szereti elvenni előle a melót… de most mutatunk Nektek pár apró trükköt, amivel maximálisan a melledre tudsz koncentrálni!

Negatív tolódzkodásokkal a felpumpált mellizmokért

A mai cikkben megtudhatod, mi a legbrutálisabb módja annak, hogy kicsináld a mellizmaidat! Edzés végi móka, kötelezően tesztelendő!

6 gyakorlat a nagyobb teljesítményért és vonzóbb fizikumért!

A Men's Health oldalán a legszexisebb izomcsoportként emlegetik… ami mondjuk nem feltétlenül hatna még meg, de ha jobban megnézed a leghíresebb retro-buildereket… az arányos, tökéletes, férfias esztétikumukra bizony ez az izomcsoport tette fel a csillagot. Melyik ez és miképp edzünk rá a legegyszerűbben?

Melledzés a fekvenyomásokon túl: építsd a mellizmod 3 izgalmas gyakorlattal!

Három új mellizom rostokat szaggató gyakorlat - mellyel ismét fellendítheted a fejlődésed!

Tippek a karizom edzéséhez / 

Összes cikk
Egy brutális karedzés haladóbbaknak

Szereted, amikor majd szétrobban a karod az edzés végére a pumpáltságtól? Keresel már régóta egy olyan edzést, amivel úgy érzed valóban elégedett vagy, hogy kicsinált teljesen? Egy olyan edzést, aminek az alapelveit át tudnád ültetni akár más izomcsoportokra is? Lássunk végre, valami igazán brutálisat!

Arnold legendás kar edzés rutinja

Vajon a mai módszerek mellett a klasszikus izomépítő módszer alkalmas lehet arra, hogy valóban farönk nagyságú karokat varázsoljunk magunkra?

7 tipp a nagyobb karokért!

A cikkben kaptok néhány hasznos információ-morzsát, amivel megsokszorozhatjátok az edzéseitek hatékonyságát... és persze ezzel akár a felkar méretét is!

Akarod, hogy nagyobb legyen a karod?

El kell árulnom valamit: a hatalmas karok titka nem a bőrrepedésig pumpált ismétlésekben és a koncentrált karhajlításokban rejlik. Valóban nagy karokat akarsz? Akkor első körben ess neki a cikknek!

Tippek a has/törzs edzéséhez / 

Összes cikk
Dinamikus vagy statikus törzsizom gyakorlatok? Felülések vagy a plank a jobb?

Mi az igazság: a római székes gyakorlatok barátok vagy ellenségek? Járjunk utána, hogy a statikus gyakorlatok kiválthatják-e a dinamikusakat!

Hasazás: mit tud és mit nem?

Sok félreértés kering a hasedzés körül: van amire azt hisszük, hogy képes... és van, amiről nem is sejtjük, hogy képes! Tisztázzunk le mindent!

Nehéz ellenállások a magas ismétlések helyett - a hasizmoknál is!

Ki mondta, hogy a hasizmot csak a végtelenbe nyomott, több száz ismétléses hasprésekkel lehet edzeni?! Próbáld ki két hasizom-edzésprogramunkat - és Te magad is meg fogsz döbbenni a különbségen!

Öt felesleges és veszélyes hasizom gyakorlat!

Nézzük meg, mely gyakorlatokat kerüld, mert csak ártasz vele!

Tippek a láb és farizom edzéséhez / 

Összes cikk
Három ritka, pedig hatékony!!! farizom gyakorlat.

A farizom és a láb edzése a férfi szekciónál kimerül (jó esetben, ha egyáltalán van láb nap…) guggolásban és pár lábtolás-combhajlítás gyakorlatban. A lányok néha kicsit túlspirázzák, és felesleges lábemelgetésekkel és tárogatásokkal teszik tele az edzést, ami nem feltétlenül éri el a célját…

Kényes pontok: a belső comb formálása

Miképp edzünk belső combra, ha le akarjuk csípni a körméretét...?

Guggolás kihívások edzés végére!

Ha úgy érezzük, hogy nem tudtuk megadni a farizmoknak a kellő törődést, vagy csak szeretnék egy kis extra izomlázat bezsebelni, akkor mindenképp próbáljátok ki az alábbi aljasan gyors, kicsinálós gyakorlatsorokat!

Gyűjtögető módszer a kerekebb fenékhez!

A szépen formált, izmos és kerek popsi felé vezető út pedig létezik... csak épp kitartó munkával, égető fájdalmakkal és kőkemény ismétlésekkel van kirakva. Vágjunk bele, ismerjük meg az egyik kedvenc, farizom-gyilkos edzésmódszerem!

Tippek a váll edzéséhez / 

Összes cikk
Keményebb edzés a vállizom rendbetételével?! Igen! 2. rész

Nyomj erősebben, guggolj biztonságosabban és könnyebben!

Egy bevállalós gyakorlat! Csak a kemény magnak!

Unod a váll-edzés rutinod? Nem akar fejlődni a vállad? Akkor próbáld ki a következő intenzív gyakorlatot!

Adjunk esélyt a hátsó deltánk fejlődésére.

A hátsó delta lemaradásáért kivételesen nem a genetikánk a ludas, hanem magunkban, azaz az edzésünkbe keressük a hibát. Adjuk meg neki esélyt a fejlődésre!

Tippek a vádli edzéséhez / 

Összes cikk
Ha ettől nem kezd el fejlődni a vádlid, akkor semmitől!

Még akkor is, ha genetikailag kicsi a vádlid, igenis növekedésre lehet bírni, de nem mindegy, hogy miképpen!

A "vádli-gyilkos 30-as"

Ha elég mazochista vagy, no meg szeretnél egy kis színt, vérbőséget és izomlázat vinni a vádlid életébe, akkor fűszerezd meg az edzését ezzel a manőverrel! Bárhol, bármikor lesújthatsz rá, hiszen eszköz sem szükséges a kivitelezéséhez!

Tipikus hibák a vádli edzésen

Nem fejlődik a vádlid?! Az alábbi írásban igyekeztünk összegyűjteni azt, hogy milyen tipikus hibákat követnek (és valószínűleg követsz el Te magad is) a vádli edzésének során!

Gyorstalpaló a "szöcske láb" ellen

Az évek tapasztalatai azt mutatták, hogyha van olyan testrész ahol nagyon sokat számít a "genetikai hátizsákunk", amit születésünkkor kaptunk, az a vádli! Nézzük meg mégis mit tehetünk, hogy kihozzuk belőle a maximumot!