Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Izomcsoportok

Gyakorlatok és anatómia / 

Összes cikk
Az alkar

A Popeye méretű alkaroknak nemcsak az embertelen spenót-zabálás (vagy a magányos tengerész éjszakák...:)) a titka... íme a legütősebb gyakorlatok, melyekkel kiválóan megerősítheted a karod alsóbb izomcsoportjait

A mellizom felső részének edzése

Most a mellizom edzésébe vetjük bele magunkat, azon belül is arra fókuszálva, hogy miképpen lehet felhozni annak felsőbb területeit.

A ferde hasizom

A has edzését nagyszerűen fel lehet pörgetni olyan gyakorlatokkal, melyek nem az egyenes, hanem inkább a ferde hasizmokat célozzák meg!

A mellizom belső részének edzése

Nézzük meg, hogy mi a teendő akkor, hogy ha a mellizom belsőbb területeit szeretnéd fejleszteni.

Tippek a hátizom edzéséhez / 

Összes cikk
Melyik a hatékonyabb gépes hát gyakorlat?

Lássuk a gépes hátizom gyakorlatok párbaját - ki fogja nyerni?

Csuklya-fejlesztés ... hiperfokozattal!

Amennyiben Te is tekintélyes, vállak felett kiemelkedő csuklyával szeretnél rendelkezni, akkor olvass tovább!

A hátedzés tíz parancsolata

Úgy érzed, hogy tökéletes a hátedzésed? Lehet. Lehet, hogy fejlődsz az eddigi módszereddel. Viszont rengeteg időt megspórolhatsz, ha betartod ezeket a szabályokat. És hamarabb szárnyra kapsz, mint hinnéd.

Essünk végre túl az első alkalmon… a húzódzkodásnál!

A húzódzkodás egy remek, bár kemény gyakorlat... de nem vagyunk egyforma szinten, így különféle szinteket mutatok, hogy mindenki erejéhez méltóan becsatlakozhasson az edzéstervbe!

Tippek a mellizom edzéséhez / 

Összes cikk
Pár egyszerű tipp, hogy jobban érezd a mellizmot!

Hányszor van az, hogy arra panaszkodunk, hogy a jó öreg fekvenyomás közben nem érezzük kellőképp a mellizmot? A váll, a tricepsz… mind szereti elvenni előle a melót… de most mutatunk Nektek pár apró trükköt, amivel maximálisan a melledre tudsz koncentrálni!

Negatív tolódzkodásokkal a felpumpált mellizmokért

A mai cikkben megtudhatod, mi a legbrutálisabb módja annak, hogy kicsináld a mellizmaidat! Edzés végi móka, kötelezően tesztelendő!

Végezd ki a mellizmokat a másfeles technikával!

A melledzés kapcsán mindenki imádja az újításokat, és keresi azon megoldásokat, mellyel még keményebben széttéphet minden izomrostot a nagy napon. Most mutatunk egy egyszerű, mégis durva trükköt!

Melledzés a fekvenyomásokon túl: építsd a mellizmod 3 izgalmas gyakorlattal!

Három új mellizom rostokat szaggató gyakorlat - mellyel ismét fellendítheted a fejlődésed!

Tippek a karizom edzéséhez / 

Összes cikk
Kihívás őszre! Jön a 14 hetes kar program!

Íme egy kar-specifikus program - csak Nektek!

Arnold legendás kar edzés rutinja

Vajon a mai módszerek mellett a klasszikus izomépítő módszer alkalmas lehet arra, hogy valóban farönk nagyságú karokat varázsoljunk magunkra?

Az új bicepsz trend: avagy így végezd ki a karod 28 ismétléssel!

Akinek a 21-ezés már lerágott csont, az lépjen a bicepsz égetés új szintjére: 28-as módszer! Ezzel akár 1-2 sorozattal kivégezheted a bicepszed minden izomrostját.

7 tipp a nagyobb karokért!

A cikkben kaptok néhány hasznos információ-morzsát, amivel megsokszorozhatjátok az edzéseitek hatékonyságát... és persze ezzel akár a felkar méretét is!

Tippek a has/törzs edzéséhez / 

Összes cikk
Fejleszd tökéletesre: az egyik kedvenc oldalsó hasizom rutinunk!

A has edzése kiemelt prioritás sokatoknál.. de! Ezzel nem csak a hasad erősítheted, hanem a teljes törzsizomzat, comb és farizom, de még a felsőtest is intenzív terhelést kap! Hát már ezért megéri kipróbálni!

Hasazás: mit tud és mit nem?

Sok félreértés kering a hasedzés körül: van amire azt hisszük, hogy képes... és van, amiről nem is sejtjük, hogy képes! Tisztázzunk le mindent!

Nehéz ellenállások a magas ismétlések helyett - a hasizmoknál is!

Ki mondta, hogy a hasizmot csak a végtelenbe nyomott, több száz ismétléses hasprésekkel lehet edzeni?! Próbáld ki két hasizom-edzésprogramunkat - és Te magad is meg fogsz döbbenni a különbségen!

Öt felesleges és veszélyes hasizom gyakorlat!

Nézzük meg, mely gyakorlatokat kerüld, mert csak ártasz vele!

Tippek a láb és farizom edzéséhez / 

Összes cikk
Kerek fenék nemcsak nagy súlyos guggolással?!

A tökéletes fenékhez nemcsak a guggolás kell?!

Kényes pontok: a belső comb formálása

Miképp edzünk belső combra, ha le akarjuk csípni a körméretét...?

Michelle Lewin nem szokványos fenékformáló gyakorlatai

Mit szólnátok, ha pár gyakorlattal feldobnánk a megszokott, megszeretett, ámde talán kissé már megunt láb-napotokat? És! Hogy még kedvcsinálóbb legyen a dolog, nem mástól, mint a dögös IFBB kedvencünktől, a szuper (hátsó) formákkal és idomokkal rendelkező Michelle Lewintől nyúltunk be pár haladók számára is hasznosítható ötletet!

Guggolás kihívások edzés végére!

Ha úgy érezzük, hogy nem tudtuk megadni a farizmoknak a kellő törődést, vagy csak szeretnék egy kis extra izomlázat bezsebelni, akkor mindenképp próbáljátok ki az alábbi aljasan gyors, kicsinálós gyakorlatsorokat!

Tippek a váll edzéséhez / 

Összes cikk
Keményebb edzés a vállizom rendbetételével?! Igen! 2. rész

Nyomj erősebben, guggolj biztonságosabban és könnyebben!

Egy bevállalós gyakorlat! Csak a kemény magnak!

Unod a váll-edzés rutinod? Nem akar fejlődni a vállad? Akkor próbáld ki a következő intenzív gyakorlatot!

Adjunk esélyt a hátsó deltánk fejlődésére.

A hátsó delta lemaradásáért kivételesen nem a genetikánk a ludas, hanem magunkban, azaz az edzésünkbe keressük a hibát. Adjuk meg neki esélyt a fejlődésre!

Tippek a vádli edzéséhez / 

Összes cikk
Adj még egy esélyt a vádlinak!

Nem fejlődik a vádlid? Bár már talán elkönyvelted magadban, hogy neked sohasem fog nőni a vádlid, mert "nem olyan a genetikád" de ne add fel még teljesen!

A "vádli-gyilkos 30-as"

Ha elég mazochista vagy, no meg szeretnél egy kis színt, vérbőséget és izomlázat vinni a vádlid életébe, akkor fűszerezd meg az edzését ezzel a manőverrel! Bárhol, bármikor lesújthatsz rá, hiszen eszköz sem szükséges a kivitelezéséhez!

Tipikus hibák a vádli edzésen

Nem fejlődik a vádlid?! Az alábbi írásban igyekeztünk összegyűjteni azt, hogy milyen tipikus hibákat követnek (és valószínűleg követsz el Te magad is) a vádli edzésének során!

Gyorstalpaló a "szöcske láb" ellen

Az évek tapasztalatai azt mutatták, hogyha van olyan testrész ahol nagyon sokat számít a "genetikai hátizsákunk", amit születésünkkor kaptunk, az a vádli! Nézzük meg mégis mit tehetünk, hogy kihozzuk belőle a maximumot!