Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Hát

Egykezes evezés - de rúddal!

Evezni jó egy kézzel, kábellel, kézisúllyal, rúddal… de mi lenne, ha mutatnánk egy olyan alternatívát, amit még nem próbáltatok – mégis oly hatékony, hogy a hátad legaljától a tetejéig érezni fogjátok minden egyes ismétlés nyomait? Evezzünk rúddal, de egy kézzel!

Vállvonások függésből

A húzódzkodás és lehúzások csigán nem hozták meg a kívánt eredményt és nincs még meg az áhított V-alakú felsőtested? Próbáld ki vállvonásokat függésből!

Elemelés széles fogással, emelvényről

Melyik szerinted a leghatékonyabb hátizom erősítő gyakorlat? A húzódzkodás plusz terheléssel? A felhúzás hagyományos formában? Esetleg valamelyik evezés-variáció? Nos, ezek is remek dolgok, azonban most egy újat mutatunk: egy olyan kőkemény gyakorlatot, amit ilyen formában még biztos nem csináltál!

Húzódzkodás szegycsonthoz

Egy igen ritkán látott, amolyan hibrid húzódzkodás, mivel ötvözi a hagyományos húzódzkodást, az áthúzás, és valahol az evező mozdulat is felrémlik benne. Igazi 3 in 1!

Invertált evezés

Evezés fekvőtámasz helyzetből

Összehúzás csigán

Merevkarú lehúzás

Evezés T-rúddal

Mellhez húzás csigán, szűk fogással

Superman gyakorlat

Döntött törzsű evezés rúddal

Egykezes evezés

Húzódzkodás

Evezés ülve, csigán

Mellhez húzás csigán széles fogással