Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info
Itt vagyok: FitBuilder // Edzés/Gyakorlatok

Gyakorlatok

Gyakorlatok - adatbázis / 

Összes rovat
Gironda-féle bicepsz hajlítás

Egy tökéletes gyakorlat, mely ritka, ámde annál hatékonyabb? Nézzük meg!

Haskerék

Mindenképp megéri próbálkozni, barátkozni és lassan begyakorolni a mozdulatot, ugyanis rendszeres használatával nem csak a hasizmodat, hanem az egész törzsizmodat kőkeményen karban tarthatod.

Fekvenyomás / 

Összes cikk
A leghasznosabb gyakorlat fekvenyomás előtt!

Talán nem is sejted, hogy ez az egyik leghasznosabb gyakorlat a nagy fekvenyomások előtt! Végezd rendszeresen, hogy stabilabb alapokkal nagyobb súlyokat tudj megmozgatni – elősegítve az izom és erőnövekedést!

Apró trükkök és nagy eredmények - a fekvenyomásban!

Tedd még hatékonyabbá a fekvenyomást! Egyes trükkök fizikai, még mások pszichológiailag fogják segíteni a fejlődésed rögös útját!

A fekvenyomás végrehajtása és a leggyakoribb hibák

Amilyen egyszerűnek tűnik a gyakorlat, annyi buktatója lehet. A leggyakoribb hibákat próbáltuk most összeszedni.

Fekvenyomó technikák versenye: melyik lenne a Te tökéletes választásod?

Az erőemelő stílusú vagy a testépítős nyomás a megfelelőbb választás számodra? Miképp nyomj fekve, ha erőt akarsz? Miképp, ha inkább nagyobb izomtömeget? A válasz a cikkben!

Guggolás / 

Összes cikk
Vállfájdalom guggolásnál? Itt a megoldás!

Fáj a rudas guggolásnál a vállad, hátad, csuklód? Íme pár tipp!

Hét elgondolkodtató érv az elölguggolás mellett

Sokszor háttérbe szorul az elölguggolás - de most megmutatom azokat az előnyöket, amiért legközelebb már Te sem fogod kifelejteni az edzéstervedből!

Guggolás-klinika: Tipikus hibák és a mögötte álló okok

Nemcsak azt nézzük meg, hogy melyek a tipikus hibák a guggolásodnál, hanem arra is választ kapsz, hogy milyen testi problémák állnak ennek hátterében!

Guggolás klinika: Korrekciós technikák mindenkinek!

A guggolás során felmerült hibákról, helytelen mozgásmintáról már gyakran esett szó - most megnézzük milyen három gyakorlattal tudod javítani, erősíteni a tested és tökéletessé tenni a mozdulatsort!

Felhúzás / 

Összes cikk
Kezdő vagy: akkor három tipp, ami nélkülözhetetlen a felhúzáshoz!

Sohasem végeztem felhúzást, de újévi fogadalmam, hogy belevágok… hogyan?

Virtuális felhúzó - szeminárium

Remélem minél többen részt vesztek ezen a kis virtuális FitBuilder szemináriumon, ahol elsőként alaposan átnézzük a gyakorlatot, majd a végén választ kaptok az összes fontos, hasznos és debil kérdésre is!

Így fogj hozzá a felhúzáshoz!

Megtorpant a fejlődésed a felhúzásban? Gyengének érzed a fogásod? Szeretnél a későbbiekben (is) nagy súlyokkal dolgozni? Akkor nem mindegy miképp fogsz hozzá! Bemutatjuk a fogásmódokat – és azt is, mely lesz a legkedvezőbb Neked!

Saját testsúlyos gyakorlatok / 

Összes cikk
A legjobb rávezető gyakorlat a saját testsúlyos húzódzkodásra!

Nem megy a húzódzkodás...ne aggódj, itt a megoldás! Sok sikert mindenkinek, innen már csak feljebb van! :)

Éljen sokáig a fekvőtámasz!

Vajon a fekvőtámasz is tud-e olyan hatékony lenni, mint a fekvenyomás? Ha hiszed, ha nem, de megfelelően alkalmazva, a kivitelezést némiképp módosítva... de tud! Íme az útmutató!

Bízhatunk-e a testünk puszta erejében?

A saját testsúlyos gyakorlatok vajon tényleg hatékonyak izom és erőnövelésre? Talán igen... ha megfelelő módszerekkel és ismeretekkel állsz neki!

Fekvőtámaszozni jó. De hogyan lehetne még jobb?

A hagyományos fekvőtámaszunk ismert, és kevésbé ismert módosításai - avagy kinek mi ugrik be a "nyalókáról"?