Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info
Itt vagyok: FitBuilder // Edzés/Kardió/Futás

Futás

Szabadtéri erősítő edzés – a tavaszi kocogás mellé!

Összegyűjtöttünk pár gyakorlatot, amit eszköz nélkül végezhetsz a szabadban – a futások mellett, hogy teljes körű edzést biztosíts a testednek!

Ne "kocogd el" a lábedzést!

Jobb futó akarsz lenni? Akkor vesd be ezt a pár erősítő gyakorlatot!

Teremben vagy szabadban fussunk télen?

Milyen alapvető különbségek vannak, mik a fő előnyei és hátrányai a termen belüli, illetve kültéri edzésnek? Ha eddig hezitáltál a futópadon futás vagy egy melegebb alsó öltözet vásárlása közt, akkor remélhetőleg a cikk elolvasása után könnyebben fogsz dönteni!

Szúr az oldalad futás közben? Most előzd meg!

Mivel a futás / kardiózás az egyik legnépszerűbb mozgásforma, ezért úgy gondoltuk megérdemel egy cikket a téma!

A kötelező gyakorlatok futóknak

Jöjjön öt preventív gyakorlat, ami javítja a teljesítményed és véd a sérüléstől!

Fuss a Galloway módszerrel: kezdő futóknak egy hatékony technika!

Mostani cikkünk kifejezetten azoknak az amatőröknek szól, akik még nem olyan régen kezdték a hosszútáv futást, és még keresik, melyik módszer is működik legjobban náluk. Illetve azoknak, akiknek valamilyen egészségügyi rizikó faktor miatt meg kell gondolniuk, hogy milyen nagy terhelésnek is teszik ki magukat!

Extra erősítő gyakorlatok a futás után – a felsőtestre!

Tedd még hatékonyabbá a futó-edzésed! Mutatunk pár egyszerű felsőtestet erősítő gyakorlatot, melyet akár kardió után pluszban elvégezve még jobban erősítheted, formálhatod a tested!

Pulzuskontroll kardió alatt!

Most megtanulhatod, hogyan számíthatók ki a különféle terhelési intenzitások a pulzust alapul véve, és a céljaid érdekében melyik tartomány lenne a legideálisabb Neked!

Extra erősítő lábizom gyakorlatok a futás után!

A következő tippeket középhaladóknak javaslom – vagyis azoknak, akik már futnak egy ideje, viszont szeretnék egy kis plusz ingerrel futás után még lebombázni a testüket!

Hobbi kocogóból válj vérbeli futóvá!

Hobbi kocogóból válj vérbeli futóvá! Nézzük, melyek azok a tényezők, melyekkel feljavíthatod a teljesítményedet!

Futópad vagy szabadtéri futás: előnyök és hátrányok!

Szabadból a terembe! Nézzük meg, mire ügyelj, milyen szabályokat tarts be, ha futópadra téved az utad!

Virtuális futó szeminárium 3. rész: A helyes futó-technika

Most a helyes futótechnikát fogjuk átbeszélni: azaz megnézzük, hogy pontosan mit kellene csinálni a karodnak és lábadnak a helyes mozgássorban!

Virtuális futó-szeminárium 2.rész: A nagy futócipő választás

Most sorra vesszük az alkati sajátosságokat a láb állásában, és ezek alapján megmutatjuk, hogy milyen típusú futócipőt kellene venned (illetve kerülnöd), ha fájdalommentesen, egészséges ízületekkel akarod átvészelni a futó-karriered.

Virtuális futó-szeminárium 1.rész: Tanulj meg helyesen futni!

Szeretsz futni? Vagy csak szeretnél, mert gyakran fájnak az ízületeid miatta? Nem bírod olyan jól legyűrni a távot? Akkor itt a helyed! Tarts velünk a virtuális futó-szemináriumon, és tanuld meg a helyes technikát!

Futókalandok... avagy mi már csak így futunk!

Bevállalós vagy? Benne lennél egy kis futókalandban? Ha unod a szokványos kardiót, akkor próbáld ki elvetemült ötletünket!

Nyári kardió edzés a szabadban

Mostani írásunkban arról beszélünk, hogy miképpen lehet a klasszikus kis intenzitású állóképességi edzést ötvözni a HIIT-vel, és miért érdemes a terepen futni - a sík aszfalt helyett!

Futó ABC - 2. rész

A futó ABC során a terhelés rövid ideig tart, ugyanakkor nagyon intenzív! Ezen kívül rövid idő alatt fejleszti a mozgáskoordinációt, sőt a boka-, térd- és csípőízületek is erősíti! Nézzük meg, hogyan néz ki egy futó ABC a terepen!

Futó ABC - 1. rész

Jöjjön most a futóknak is egy kis olvasnivaló! Ismerjük meg azt a módszert, amivel fejleszthetik a technikájukat: íme a futó ABC gyakorlatok.

Hivatalosan is jobb a sprint, mint a kocogás!

A legfrissebb ilyen kutatás most, szeptember 5-én került leközlésre Dr. Stuart Gary által, amiben ismét bebizonyították klinikai körülmények között, hogy a nagy intenzitású kardió hatékonyabb és egészségesebb!

Futás alapszabályai

Igen, a futásnak is vannak fontos szabályai - hogy minél hamarabb elérd a céljaidat!

A legősibb kardió edzés: a futás

Miért fontos a kardióedzés és a keringési rendszer edzése? A cikkből kiderül!