Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Étkezési tippek

Tippek az étrend tervezéshez / 

Összes cikk
Miképp tervezzük a szénhidrátbevitelt a Crossfit és a HIIT edzéseknél?

Teljesítményalapú sportot űzöl? Ennyi szénhidrát kell!

Ha beüt a pénzhiány: válságmegoldás fehérjebevitelre

A testépítő étkezésben mindig a fehérjebevitel, illetve annak költsége szokott gondot okozni. Nézzük meg, hogy miképp tudjuk olcsón, olcsóbban, még olcsóbban bevinni a testünk számára áhítottan vágyott tápanyagot, a proteint!

Egyszerű testépítő étrend - a sietős hétköznapokra!

Olyan típusú étrendet válogattunk össze, melyek tartalmazzák a legjobb minőségű tápanyagforrásokat, megfelelő elosztásban, és a lehető legegyszerűbb módon. Ha szoros a heti rend, ezeket az ételeket könnyen és gyorsan elkészítheted, opcionálisan magaddal is viheted!

Testépítő étkezés - racionálisan!

A műanyag dobozok és a háromóránkénti evés - ez az egyetlen járható út? Vajon tényleg ez lenne érvényes trend az átlagemberre, sportolóra, férfira, nőre, minden halandóra? Aligha...

Edzés előtti és utáni táplálkozás / 

Összes cikk
A banán, mint edzés előtti energiaforrás: jó vagy rossz?!

Vajon jó nasi-e edzés előtt a banán?

Készíthetünk házilag NO-fokozó koktélt?!

Egy NO-fokozó zöldség? Igen! Ismerd meg az edzés előtti bedurrantókból ismert NO-fokozó természetes "lelőhelyét"!

Mivel tömd a fejed edzés előtt?

Nyilván tudod, hogy az edzésed szempontjából nem mindegy, hogy milyen mértékben vagy feltöltve a megfelelő tápanyagokkal! Nézzük meg tehát az edzés előtti étkezésre vonatkozó általános érvényű szabályokat!

A nap legfontosabb étkezése

Minden bizonnyal hallottál már róla, de ha nem akkor éppen itt az ideje, hogy megtudd: a nap legfontosabb étkezése nem a reggeli, hanem az, amit edzés után fogyasztasz.

Reggeli és vacsora / 

Összes cikk
Miért lenne unalmas a diéta?!

Sokan élnek abban a tévhitben, hogy a "testépítős" diéta nem szól másról, csak az egyhangúságról... nos, szeretnénk ezt most megcáfolni! Mutatunk pár finom, változatos menüt, melyek csak 300 kalória körül mozognak, és megfelelő tápértékükkel, összetételükkel beilleszthetőek a "gyúrós" diétába!

Királyi "gyúrós" reggelik!

Zab és a protein. Rendszeres látogatói a reggeliző tányérunknak… Nem fogunk elszakadni alapvetően a jól bevált párostól, ugyanakkor arra gondoltam, hogy adok néhány egyszerű tippet, amivel kissé változatossá teheted a szent alapkombinációt!

Vacsora tippek diétázóknak!

Most olyan vacsi ötleteket szeretnék Nektek bemutatni, melyek relatív alacsony kalóriát tartalmaznak, könnyedek, könnyen összedobhatóak – és magas fehérjetartalmukkal még az izomzatunkat is ellátják hasznos tápanyagokkal!

Szuper vacsora tippek! 300 kalória alatt!

Most olyan vacsi ötleteket szeretnék Nektek bemutatni, melyek relatív alacsony kalóriát tartalmaznak, könnyedek, könnyen összedobhatóak – és magas fehérjetartalmukkal még az izomzatunkat is ellátják hasznos tápanyagokkal!

Sütési-főzési tippek / 

Összes cikk
Gyúrós kaják tárolása - alapvetően fontos infók!!!

Általában mindenki, aki valamennyire is odafigyel az étrendjére, az ételhordóval mászkál mindenhová és próbálja kihozni abból a legtöbbet. Arról azonban nem beszéltünk még, hogy miképp is kellene ezeket tárolni, hogy a "fitnesz étrended" tényleg egészséges is legyen!

Edd ezt rizs helyett! Top 5 FitBuilder kedvenc!

Most ellenszegülünk a csirke-rizs mantrával, és megmutatjuk, hogy opcionálisan milyen (kevésbé) ismert szénhidrátforrások állnak rendelkezésünkre!

Élet a csirke-rizs dobozokon túl: edd ezt a suliban!

Nem szeretném, ha itt nekünk bárki szalámis szendvicsre vagy menzakosztra legyen ítélve, ezért összeszedtem Nektek néhány hurcolászható gyúrós kaját!

Alternatívák csirkemell helyett!

Mutatunk két olyan proteinben gazdag köret-tartozékot, amit ehetsz változatosságképp, netalántán húsundor esetén... vagy csak akkor, ha épp sehol sem akciós a csibemell. :)

Tippek diétázóknak / 

Összes cikk
Utolsó szalmaszál a strand előtt! A leggyorsabb módszerek, hogy csökkentsd a testsúlyod!

Rövid időn belül fürdőruhában kéne reprezentálnod magad, de még nem okés a forma? Itt van pár mentőöv-tipp, amivel villámgyorsan csiszolhatsz magadon!

Drága a diéta?! Nem, csak válogass okosan!

Nagyon sok terméknek megjelent a kalória csökkentett verziója, mely valóban nagyban megkönnyíti a fogyást – ugyanakkor ha az anyagi oldal sem mellékes számodra, akkor mégsem érdemes minden reform újdonságba beleszeretni. Nézzük meg, melyek azok a termékek!

Csaló napok diétában - így fordítsd az előnyödre!

Aki már diétázott tartósan az tudja, hogy a szervezet elkezdi szépen lassítani a metabolizmust, ezzel "felkészülve a túlélésre". Hogyan csapjuk be mégis a testünket?

A testzsír százalék megállapítása

A saját testzsír százalékod megállapításának módjai és szerepe a sportteljesítményben.

Diétás tévhitek / 

Összes cikk
"Az új diéta, ami forradalmasítja a testsúlykontrollt”!!!

Vajon melyik a legjobb diéta? A válasz...

A három legdurvább diéta hiba, amit elkövettek!

Most megosztjuk Veletek a három elkerülhetetlen diéta hibát... amibe ugyan szinte biztos beletévedünk…de vegyük hamar észre, és változtassunk a mentalitásunkon időben!

Diétásnak hitt ételek

Jöjjön most 9 olyan élelmiszer, mely diétásnak van beállítva, pedig a valóságban jobban gyarapítja az oldaladra a zsírréteget mint Te azt gondolnád!

"Alig eszem, de mégsem fogyok?!"

A diétázók körében az egyik legfelkapottabb problémakört vesézzük ki: "Alig eszem, akkor miért nem fogyok?" Hát, most megkapod a választ!