Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Erő- és tömegnövelő módszerek

A Texas-módszer

Talán nem is edzük olyan könnyen túl magunkat?! Borítsuk fel a hagyományokat!

A 4 leggyakoribb oka annak, hogy nem tudsz megerősödni!

Most igyekeztünk összegyűjteni a leggyakoribb okokat a fejlődés elmaradására az erőedzésen!

Az izomtömeg növelés legfontosabb tényezői - az edzés oldaláról

Kis gyűjtemény a legalapvetőbb izomnövelési faktorokról, melyeket érdemes figyelembe venned az edzésed tervezésénél!

Az erő és tömegnövelés útjain: Piramis vagy hullám technika a jobb?

A piramis módszert mindenki ismeri... de ezen túl is vannak módszerek, melyek a maguk sajátos tulajdonságaival segítenek Téged a nagyobb erő és izomtömeghez!

Erő vagy tömeg? Mire miképp edzünk?

Erőt szeretnél vagy tömeget? Vay egyszerre akarsz nagy, és bivaly kemény lenni? Miképp edz-ne edz? A válasz itt!

Kulcspontok a hatékony és látványos növekedéshez!

Hogyan tegyünk szert jó pár kiló izomra pár hónap alatt? 4 tipp a cikkben, amiket betartva szinte lehetetlen, hogy ne sikerüljön!

Bizonyított izomtömeg növelő módszerek

Mindig újabb és újabb módszerekről beszélnek, amik még hatékonyabbá tudják tenni az izomtömeg növelést. Most igyekeztünk összegyűjteni azokat a módszereket, amelyek valóban sokak által működőkepésnek ítéltettek a gyakorlatban!

Felpumpálva! Mit jelent ez a tömegnövelés oldaláról?

A felpumpált érzést nem kell bemutatni... de mégis mitől alakul ki, miképp segítheted elő és van-e bizonyított kapcsolatban az izomtömeg növeléssel? A válaszok a cikkben!

Ektomorf vagy? Akkor is kigyúrunk!

Te is azok közé a naturálban edző ektormorfokhoz tartozol, akik az általános edzés programok során egyetlen gramm izmot sem tudnak felszedni? Akkor olvasd el a soron következő átfogó, több részes cikk-sorozatukat, amiben egyaránt beszélünk a nehezen gyarapodók edzéséről, táplálkozásáról, de táplálék kiegészítéséről is.

Kézisúlyzó az erőnléti edzésben

Kézi súlyzós gyakorlatokkal a nagyobb erőért, robbanékonyságért, teljesítményért? Hol és hogyan illesszük be az edzésünkbe? Most megtudod!

Új ingerek nyomában: izometrikus gyakolat tippek!

A hagyományos trendet feldobhatod egy nem megszokott, kevésbé mocorgós, ugyanakkor kőkemény újdonsággal!

Gátold meg az izomleépülést és harcolj a kortizol hormon ellen!

A kortizol az első számú közellenség, ha izmot akarsz építeni! Ismerd meg, majd a cikket elolvasva tanuld meg, miképp küzdhetsz az izomleépítő hatása ellen!

Vetkőző sorozatok erőnövelésre?!

Vetkőző sorozatok... vajon tényleg csak tömegnövelésre és pumpáltság elérésére alkalmasak, vagy akkor is hasznát vehetjük, ha a célunk az erő növelése? És ha igen, akkor mégis miképp használjuk?

Erőfejlesztés tömegnövelés nélkül

Mostani írásunkban arról beszélünk, miképpen lehet a legmagasabb szintre vinni az erőt úgy, hogy közben a testsúlyunk ne változzon radikálisan!

Heavy Duty másképp: Újratöltve a híres Mentzer-módszer 1. rész

A következő cikksorozatban azt nézzük meg, miképpen lehet megbolondítani a Heavy Duty technikát úgy, hogy az használható legyen hosszútávon egy "átlag" sportolónak is!

Három érdekes dolog az erőről - amit mindenképp érdemes tudnod!

Tudni akarod mi a legjobb és a legrosszabb dolog az erővel kapcsolatban? No és mi az, amit mindenki elfelejt, ha az erőről esik szó? Mind a háromra most megtudhatod a választ!

Egy titkos technika a maximális erőhöz!

Mostani írásunkban arról fogunk beszélni, hogy a rekeszizommal a préselős, "erőlégzés" mennyire hatékony lehet abban, hogy nagyobb súlyokat legyünk képesek megmozgatni.

Optimalizált Mennyiségi Edzés

Bátran javasoljuk mindenkinek, aki szereti a hosszú és kimerítő tömegnövelő edzéseket!

Hogyan legyek olyan erős, mint amilyen még soha?!

Mostani írásunkban az erőnövelés egyik nagy dilemmáját fogjuk megvizsgálni: mégpedig, hogy kell-e rendszeresen maximumokat nyomni, hogy maximális erőt növelj?!

Újabb orosz módszerek a porondon

Újabb orosz titokba avatunk be: egy érdekes, ritkán használt, ugyanakkor hatásos izomfejlesztő módszerről olvashatsz!

Tudtad, hogy főképp nem is az izmaidat edzed?

Most olyan dolgokat mesélünk az erőről, az edzésről és a saját testedről, amiről lefogadunk, hogy még biztos nem hallottál!

10 tipp az izometrikus edzés használatához!

Nézzük meg, hogy mikor és hogyan kell alkalmaznod az izometrikus edzést, hogy kihasználd a benne és a benned is rejlő hatalmas erőt!

A hatalmas erő titka: meg se mozdulj, csak támaszd a falat!

Létezik egy edzésmódszer, amely rövid idő alatt megsokszorozza az erődet, ízületbarát módon, minimális energia befektetéssel… annyira, hogy megmozdulnod sem kell! Ez az izometrikus edzés!

Kaatsu módszer

Érdekességképp ismerjétek meg a Japánok titkos fegyverét a rekord sebességű izomtömeg növekedés kérdésére: őrült, ugyanakkor veszélyes módszer.

A "push and pull" módszer

A "push and pull" módszer lényege röviden annyi lenne, hogy a nyomó/toló mozdulatokban résztvevő izomcsoportokat mind egy edzésnapon dolgoztatod meg, míg a húzó mozdulatokban résztvevő izomcsoportok egy másik nap kerülnek terhelés alá.

Tömegnövelés okosan - 2. rész

A sorozatunk utolsó felvonásában próbáljuk megmutatni, hogyan alakítsd ki az edzéseidet, mire ügyelj, illetve miképp válasz táplálékkiegészítőket ahhoz, hogy minél inkább minőségi tömeg rakódjon rád!

Az ismétlős módszer

A Westside Barbellben alkalmazott harmadik módszer, ami elsősorban nem annyira a maximális erőt fejleszti, ellenben remekül lehet vele tömeget építeni.

A maximális erőfeszítés módszere (Maximal Effort)

Ismerd meg az erőfejlesztés egyik leghatékonyabb módját: a maximal effort tréninget.

Bevezető a volt Szovjetúnió edzésmódszereibe

Nézzük meg milyen módszereket dolgoztak ki a vasfüggönyön innen Szásáék: lássuk a szovjet edzésmódszereket!

Gumiszalagok

Újdonság arra, hogy lehet erőt és tömeget építeni kisebb súlyok mellett? Gumiszalagos edzés most NEM (csak) kislányoknak!

Maximális erőfejlesztés

Most megmutatjuk, hogy melyek azok a technikák, amelyekkel elsősorban és kifejezetten az izomerőt növelhetjük.

Fokozódó sűrűségű edzés

Következzen egy átlag terembe járó (és átlag személyi edző számára is) ismertetlen módszer!

A tesztoszteron és az edzés.

Tudj meg mindent a tesztoszteronról: hogyan optimalizálható a szintje edzéssel és táplálékkiegészítőkkel!