Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info
Itt vagyok: FitBuilder // Edzés/Edzéstervek

Edzéstervek

Erő- és tömegnövelő edzéstervek / 

Összes cikk
Újra a zsírmentes tömegnövelés nyomában 3. rész: A legjobb edzésterv a formádhoz!

Milyen a hatékony tömegnövelő edzésterv? Mire érdemes figyelni a tömegnövelő edzésterv megtervezésekor?

Tömegnövelés súlyemelő gyakorlatokkal... mégis miképp lehetséges?

A súlyemelők nemcsak pokolian erősek, de igen izmosak is. A súlyemelő edzésterv viszont mégis eltér a megszokott "testépítős" metódustól... így nézzük meg, mi az, amit a súlyemelőktől tanulhatunk a szikárabb fizikum eléréséhez!

Heti három edzés a stabil alapokért!

Próbáld ki az "évkezdő" minta programunkat, a "húzó-toló" módszer! Egyszerű és hatékony módszer egy stabil alap kiépítéséhez - heti három napos edzésbontásban!

Az "5-10-20" módszer

Az "5-10-20" edzés gyakorlatilag egy haladó szintű triszett edzés, azonban most minden egyes gyakorlatánál egész más súlyokat és ismétlésszámokat használunk. Próbáld ki, iszonyat megdobja az edzés hatékonyságát!

Kezdő edzéstervek / 

Összes cikk
Egyszerű kétnapos bontású edzésterv - akár otthonra is!

Most egy kezdőbb edzéstervet hoztunk nektek, amelynek az előnye, hogy némi eszköz felszereltséggel akár otthon is el tudjátok végezni!

Húzódzkodás edzésterv nulla vagy akár az alatti szintről!

Ott állunk a húzódzkodó keret alatt, meredten bambulunk felfele, de egy ismétlést sem tudnánk kivitelezni. Nem adjuk fel, hanem erőt veszünk magunkon és megtanuljuk fokozatosan az egyik legjobb felsőtest gyakorlatot!

Spartacus edzés

Készült a Spartacus filmhez is egy röpke köredzés, azok számára, akik Andy Whitfield szoborszerű testalkatára pályáznak.

Edzéstervek kezdőknek és újrakezdőknek.

Ez a módszer kiváló erő és tömeg építő - lényege, hogy felváltva edzünk ellentétes (antagonisztukus, amikor az egyik feszül a másik ernyed) izomcsoportokat.

Szálkásító program / 

Összes cikk
Gyors segítség a nyári formához! Hozd ki egy hónap alatt a maxod! 2. rész

Az előzőekben átbeszéltük az edzéstervet... most pedig jöjjön a legkeményebb rész: a kardió és a kaja!

4 gyakorlat – 5 perc – 6 kocka?

Kockás has rekord idő alatt? Talán nem annyira lehetetlen! Mit kell tenned? Küzdj végig egy rövid, ámde annál kegyetlenebb erő-köredzést!

Gyors segítség a nyári formához: egy hónap alatt hozd ki a maxod! 1. rész

Az alábbi edzésterv és étrend javaslatok segíthetnek, hogy rekordidő alatt veszíts testzsírt, és nagyjából 4-5 hét alatt jelentősen javíts a fürdőruhás megjelenéseden!

A zsírégető edzés egy lehetséges útja

Egy kitűnő, ámde kemény edzésterv, mellyel nemcsak a testzsírod csökken, hanem az állóképességedet is nagyban javíthatod!

Kondíciófejlesztő edzéstervek / 

Összes cikk
Alapozó erőnléti edzés a sieléshez és sífutáshoz

Bár a tél még mindig csak próbálkozik és nem köszöntött be, annak ellenére egy télies téma, mégpedig az erőnléti edzés a síeléshez vár benneteket!

Elég kemény lennél amcsi katonának?

Kemény fiú/csaj vagy? Lássuk valóban annak számítasz-e! Íme egy teszt, amelyből megtudod, hogy megfelelnél-e hogy felvételizz az amerikai tengerészethez!

12 hetes kondíciófejlesztő edzésterv

Most itt egy remek kondíció alaphoz vezető utat mutatok, ahol hétről hétre növelve az intenzitás, Te is megalapozhatod az állóképességedet a további szadista, minden testnyíláson levegő után kapkodó edzésmetódusokhoz.

Predator tréning

Íme egy sokkoló edzésmódszer, mely könnyen alkalmazható, és egyszerre segíti az áhított képességek megszerzését és egy szálkás, izmos, "funkcionális erővel teli" fizikum kialakítását. Vagyis a testük izmosabbá, erősebbé és hatékonyabbá tételét!

Otthoni és saját testsúlyos edzéstervek / 

Összes cikk
Téli szünidei edzésterv - eszközök nélkül!

Bárhol, bármikor elvégezhető mentőöv edzésterv a karácsonyi pluszkilók, edzőterem-hiány ellen!

Otthoni edzésterv csajoknak: kezdőknek és újrakezdőknek

Az alábbi edzésterv gyors, egyszerű és eszközmentes – így igazán nem lehet kifogás! Nem leszünk hanyagok, minden izomcsoportot lehetőség szerint megdolgoztatunk… és még a kanapédtól sem kell eltávolodni…nem nagyszerű?

Egy kör nem kör! Egy embert próbáló köredzés!

Alkalmazhatósága széleskörű, akár otthon is nekiveselkedhetsz a megfelelő terhelések birtokában. Kitűnő erő-állóképesség gyakorlat, de a testzsír százalék csökkentését is célba vehetjük vele.

Egyszerű és gyors edzésrutin! Bárhol, bármikor, akár otthon is!

Íme egy rövid edzésrutin, amit bárhol és bármikor végigcsinálhatsz… hiszen nem kell hozzá más eszköz, csak a saját tested!

Köredzések / 

Összes cikk
Nyári tipp! Intenzív és szórakoztató edzésforma zsírégetésre!

Jöjjön pár tipp, amivel akár a teremben, akár a szabad ég alatt növelheted a kondid, és segítheted a zsírégetést!

Kerek–fenék köredzés... újratöltve!

Farizom edzésből sose elég! Így hát folytatjuk a kerek fenékért folyó kemény munkálatokat egy újabb, izgalmas edzéstervvel! Haladóknak!

Balboa – kör

Egy igazán ütős kis gyakorlatsor, melyet mindenképp végig kell nyomnod... és ha az állóképességed fejlesztése nem elég motiváló cél, akkor küzd végig a jó öreg Rocky Balboa kedvéért!

Kihívás, ami biztos (izom)lázba hoz!

Most kiderül kinek van acélos felsőteste! Bárhol és bármikor kivitelezhető gyakorlatsor, ami a legkeményebbeket is megizzasztja.

Core-training / 

Összes cikk
Intenzív has edzés: erősítsd hatékonyan a törzsed!

Ki ne szeretne nyárra kockákat a most még ott lapuló fókaháj helyett? No, igen… a diéta az alap, de hát ezt úgyis megfogadtad januártól, hogy tartod, mint a kisangyal… mellette edzel rendesen, így már csak fel kell tennünk az i-re a pontot: egy igen erős kis has edzéssel!

Öt perces plank kihívás

Edzés végén... amikor már kedved, erőd, energiád sincs megmozdulni… akkor zárd le a végét ezzel a kis kihívással, ahol garantáltan nem kell sokat mocorogni! Persze ez attól még nem jelenti azt, hogy könnyű is lesz!

Hasizom monológok: mi a valóban hatékony has edzés titka?

Hasznos kis gondolatok következnek a hasizom edzéséről - a végén egy bónusz edzéstervvel, mellyel valóban hatékonyan erősítheted a középső szekciót!

Építsd ki a legjobb súlyemelő övet a világon!

Összeválogattuk azokat a gyakorlatokat, amelyek a talajon állva (vagy épp járva) segítenek a törzs stabilitás fokozásában!