Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Edzés során elkövetett hibák

Csináld még jobban! Kedvenc gyakorlataid tökéletesítése! - 1. rész

Vannak gyakorlatok, amiket csináltok már ezer éve...de valahogy, valami mégsem az igazi...Nézzük meg, hol hibázhatunk, hol csinálhatjuk jobban!

Tedd ezt - és ne ezt! Törzsdöntögetés problémája és alternatívája

A törzsdöntögetés roppant népszerű gyakorlat: kezdőktől kezdve, nemtől függetlenül végezzük (ki magunkat) vele… Most nemcsak azt mondjuk el, miért ne csináld, hanem tippet is adunk, mit végez helyette!

Tipikus hibák, amiket elkövetünk fiatalon az edzésben - 2.rész

Az előző írásunkat folytatva ismét jöjjön pár dolog, amit nem tartunk be húsz éves kor körül… pedig nem ártana!

Tipikus hibák, amiket elkövetünk fiatalon az edzésben - 1.rész

Néhány dolog, amitől óva intenénk, ha még hosszú időre tervezed a súlyzós karriered!

A legidegesítőbb fazonok a teremben: 2015 toplistája az irritáló figurákból - 2. rész

Folytatjuk a kis gyűjteményt, a "kedvenc" edzőtermi jellemekről!

Mitől marad el a fejlődésed?

Az alábbi rövid írással igyekeztünk összeválogatni, hogy melyek a leggyakoribb tényezők, amin "elcsúszhat" az edzésed!

Tényleg jó ötlet felemelt lábbal fekvenyomni?

Gerincvédő módszer vagy veszélyes és felesleges hülye szokás? Kattints a cikkre, és megtudod!

A három legrosszabb gépes törzsizom gyakorlat

Vannak népszerű gyakorlatok, melyek korántsem olyan produktívak, mint amilyennek gondoljuk... sőt, kifejezetten veszélyesek is lehetnek! Íme három gyakorlat, melyeket jobb lenne inkább kerülnöd!

Hasizom gyakorlatok, amiket NE végezz... amennyiben épp derekat akarsz!

Három "derék-gyilkos" hasizom gyakorlat, melyeket nem ártana fekete listára tenned!

Balansz gyakorlatok: egyáltalán mi is az értelmük?

Mostanában nagyon "trendi" a különféle labdán és más instabil felületen végzett edzés. De valóban fejleszthető-e ezáltal az egyensúlyozási képesség - vagy teljesen haszontalan időtöltés?

Természetellenes mozdulatok a konditeremből!

... avagy most kiderül, hogy miért nem jó az, ha a tárcsa a lábfej alatt van a merev lábas felhúzás során!

Minél többet edzel, annál hitványabbul nézel ki?!

Egyre többet edzel, a várt fejlődés pedig mégse akar jönni. Mit rontasz el? Mit kellene másképp csinálni? Ezekre a kérdésekre kaphatsz választ mostani írásunkban.

Miért üldögélnél a teremben is?

Magadban gondold végig a mostani edzéstervedet és számold össze, hány gyakorlat van, amit nem ülve-fekve végzel! Amíg számvetést készítesz, addig mi el is mondjuk, hogy miért lenne érdemes változtatni ezen!

Nyak mögé húzódzkodás és nyak mögül nyomás - a feketelistás gyakorlatok!

Két gyakorlat, amely nem feltétlenül javasolt az átlag ember számára... ennek ellenére nagyon sokan csinálják, pedig nem biztos, hogy megérik meg a kockázatot. Megválaszoljuk a miért, és azt is, hogyan helyettesítsd őket!

Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 7. rész

Te vajon elég időt fordítasz a pihenésre?

Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 6. rész

Az edzésnapló fontossága: miért és hogyan!

Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 5. rész

Nagyon sokan, akik súlyzós edzésre adják a fejüket, egyszerűen elkezdenek "gyúrni" anélkül, hogy magukban tisztába tennék mit is szeretnének elérni.

Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 4. rész

Te vajon minden testrészedet kellő tiszteletben tartod?

Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 3. rész

Vajon Te is túl sokat időt töltesz a szintednek nem megfelelő felesleges gyakorlatokkal?

Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 2. rész

Az edzés során elkövetett leggyakoribb hibák - 1. rész