Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Csajok a teremben

Csajok, ne térdepeljetek... inkább csináljatok rendes fekvőtámaszt!

Ha egy csaj tud fekvőtámaszozni, az majdnem olyan menő, mintha anyósokat szégyenbeejtő csülökpörit tudna rittyenteni élete párjának. Nos, mi nagyon szeretnénk, hogy Te is igazán menő csaj legyél, így a kettő attrakcióból egyre most biztos megtanítunk.

Csajok, irány az erőkeret!

Amiért minden harminc év feletti nőnek kellene súlyzós edzést végezni...

Csajok! Itt egy valóban hatékony edzés a fenékre, combra és hasra!

Kritikus női területeket vesszük ma elő... és egy extra hatékony edzésmódszerrel sújtunk le rá!

Haladó női edzésterv a strandszezonra!

Talán még nem késő... "last minute", de kőkemény edzésterv a bikiniformáért!

5 izomnövelő tipp – kifejezetten csajoknak!

Bár nem ez a megszokott, mégis szerencsére egyre több csaj jön rá, hogy nem az anorexiás-drogos-modell forma a szép, hanem a sportos, formás… izmos… test. Nekik gyűjtöttünk össze pár tippet, amit ha betartanak, akkor garantáltan zsír helyett izom fog kerülni a popsira!

Csajok és a mellizom edzése: kisebb vagy nagyobb lesz tőle a mellünk?

Két tévhit a csajok melledzéséről!

Mekkora izomzatot tud egy nő építeni valójában?

Mekkora izmokat tud egy nő építeni természetesen, szteroidok nélkül? Mennyire képesek izomnövelésre? Lássuk a genetikai korlátait a nők izomtömeg növelésének!

Tudnak-e a nők úgy edzeni, mint a férfiak?

Továbbra is valljuk, hogy a "rózsaszín baba-súlyzós" edzésből senki nem profitál, viszont igenis vannak olyan tényezők, amiket figyelembe kell venni a nők edzésében! Nézzük meg, pontosan mit!

4 hetes haladó farizom program nőknek - 2. rész: Íme, az edzésterved!

Ne feledd, van még 8-10 heted, mire meg kell mutatni a hátsód, itt az ideje felkészülni erre!

4 hetes haladó farizom program nőknek - 1.rész: Maximalizáld a farizom munkát!

A legtöbb csaj egyértelműen jó feneket szeretne elsősorban, minden más csak ezután jön: még a hírhedt "belső comb" és "kockahas" is csak dobogósak a fenék után. Úgy gondoltuk, hogy ideje egy olyan programnak, ami kellően hatékony!

Haladó fenékformáló edzés... csak a kemény csajoknak!

A következőkben megosztjuk Veletek az egyik kemény, kifejezetten haladóknak szánt láb edzéstervünket, mellyel főképp a farizmok kapnak kiemelt törődést!

Szuper intenzív felsőtest edzés nőknek

Eleged van már a századik láb-popsi programtól, és végre nőként is kipróbálnál valami igazán intenzívet a felsőtestre is? Valami olyan programot, amitől egész évben az ujjatlan felső lesz a divat? Itt van, ne keresd tovább, végre egy kifejezetten nőknek szóló edzésrutin, aminek a fő területei a hát, a mellizmok és vállak!

Miért a felhúzás az egyik legjobb gyakorlat a csajoknak?

Ebben az írásban arról fogunk beszélni, hogy miért ez a gyakorlat az, amit a nőknek hatványozottan javasolnánk!

Hét érv, miért végezzenek a csajok is felhúzást!

Mutatunk pár érvet, ami remélhetőleg meggyőz Téged is arról, hogy egy helyesen kivitelezett, megfelelő terhelésű felhúzás igenis helyet érdemel az életedben! Igen, akkor is, ha nő vagy!

Tévhitek a női fenék-formálásról

Megnézzük most a legnagyobb tévhiteket a női farizom edzésében, aztán pedig azt is, hogy miképp tudsz megszabadulni a lapos, palacsinta popsidtól!

Csajok, ne pazaroljátok az időt felesleges gyakorlatokkal!

Gyomláljuk ki a felesleges gyakorlatokat az edzéstervedből – hogy az edzéssel eltöltött idő valóban a céljaidat szolgálják hatékonyan!

Búcsú az integető izmoktól!

Íme a két kedvenc, akár otthon is elvégezhető tricpesz gyakorlatunk, melyeket rendszeresen végrehajtva - vagy csak a szokásos edzéstervbe bevéve - hatékonyan fogják a karodat formálni!

Edzésterv a szexi, vékony, feszes formákért!

Ha távol áll tőled a vasak világa, akkor is nyújtunk Neked alternatív formulákat, mellyel kialakíthatod vékony, szexi fizikumot.

Hozd a legjobb formád az esküvődre! A harmadik hónap edzésterve!

Olyan időhatékony edzéstervvel jutalmazunk meg a végére, mellyel nem csak gyorsabban szabadulsz az edzőteremből, hanem a magasabb volumenű, intenzívebb gyakorlatsoroknak köszönhetően feltöltődsz energiával.

Hozd a legjobb formád az esküvődre! Második hónap edzésterve!

Ismerkedj meg az osztott edzéstervvel, melynek köszönhetően nagyobb intenzitással, nagyobb hangsúlyt tudunk tenni egyes izomcsoportokra.

Hozd a legjobb formád az esküvődre! Első hónap edzésterve!

Kezdetben heti három teljes testet átmozgató edzés is elég lesz ahhoz, hogy az esküvői szervezkedés mellett kellemesen kikészítsd magad.

Csajos edzésterv a spagettipántos top - formáért!

Bizony ám, lassan jön a jó idő, a tavasz, majd a nyár… és a nagy igazságok pillanata. Hozzuk formába a felsőbb területeket is! Egy felsőtestet megcélzó, villám kis edzésterv csajoknak!

Miért nem emelnek a nők nagy súlyokat?!

Nézzük meg, hogy igazából hogyan kellene a nőknek edzeniük - szemben azzal, miképpen jelenlegi a nők 85%-a edz...

Hátedzés különkiadás csajoknak: a tökéletes hátedzés receptje

Nézzük meg pontosan, miből is áll össze a tökéletes hátedzés – az igazán elszánt csajok számára! A legfontosabb gyakorlatok és egy útmutató edzésterv!

Hátedzés különkiadás - csajoknak! 1. rész

Olvasd el a cikket, és mindjárt rájössz, hogy miből maradsz ki, ha nem edzel becsületesen azokra a hátizmokra!

Izomtömeg növelő edzésterv - csajoknak

A női test nem érdemli meg, hogy csak diétára és kardió edzésre legyen ítélve, így összeállítottunk egy edzéstervet, ahol elsősorban az izomtömeg növelésre fogunk fókuszálni!

Izomtömeg növelés csajoknak? Izomtömeg növelés csajoknak!

Takarítsd ki a tudatodból a vékonyságot éltető sztereotípiát, és mutasd meg, hogy a női testformálás nemcsak diétából és kardióból áll. Feszes formák? Ahhoz bizony kell az az izomszövet!

A kemény hátsóért dolgozz meg keményen!

Ha eltökélt célunk, hogy Larissa Reist megszégyenítő hátsóval tombolhassuk végig a bikiniszezont, akkor gyürkőzzünk neki. Íme, a második lábedzés gyakorlatai jönnek!

Edzésterv lányoknak: amelyben kicsit előtérbe kerül a hátsó

Formás és izmos feneket akarsz? Akkor ne maradj a tárogató gépek és a semmitmondó lábedzések lelkes követője. Íme egy edzésterv, melyben kicsit előtérbe hozzuk a hátsót!

Haladó edzésprogram csajoknak

Ha úgy érzed, hogy az aerobik, a pehelysúlyok és a taposógépek ideje lejárt, és szeretnél idén nyáron végre tökéletes formában mutatni, akkor kövesd az alábbi edzésprogramot!

7 gyakorlat, amit sosem végeznek a lányok a teremben

Mindig is voltak, és lesznek is olyan tipikus gyakorlatok az edzőteremben, amelyre egy átlagos lány sohasem vetemedne. A kérdés az, hogy Te vajon több vagy, mint az átlag?

Csajok, ne csak térdepeljetek..., hanem csináljatok rendesen fekvőtámaszt!

A lányoknak sem árt karbantartani néhány gyakorlattal a mellizmukat, ezért a következőkben nem csak a fekvőtámasz helyes kivitelezést fogjuk megtanulni, hanem azon lépéseket is, melyek elvezetnek a tökéletes formáig.

MELLesleg miért ne hanyagoljuk el mi csajok a mellizom edzést?

Egy jól irányzott melledzés kiváló hatással lehet a mellünk külső megjelenésére. Nézzük meg, hogy ezen kívül MELLesleg miért ne hanyagoljuk el még mi csajok, a mellizom edzést?

Mi kell a nőnek? – avagy a csajok és a súlyzós edzés 2.0

Íme pár tény, ami választ ad arra, hogy ugyan miért is érdemes súlyzós edzéseket (is) végezni?

Mi kell a nőnek? – avagy a csajok és a súlyzós edzés

A fitneszterembe járó csajok számos sztereotípa-csoportját lehet beazonosítani. Te vajon közöttük vagy? És vajon jó helyen is állsz?