Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Comb és farizom

Lelépegetés fitball labdáról

Mutatunk egy kevésbé ismert, ámde annál hatékonyabb fenék és hasizom erősítő gyakorlatot!

Csípőtolás térdelésből

Keresed a módszereket, hogy minél erősebb legyenek a csípőizmaid? Szeretnél erősebb és gyorsabb lenni? Vagy egyszerűen csak szenvedélyesen kerekebb feneket akarsz? Amikor már azt hiszed, hogy minden gyakorlatot próbáltál a hátsó mozgási láncra, akkor jött el az ideje, hogy teszteld a gyakorlatot, amit kábé 100-ból ha egy ember ismer: a térdelős hip thrust-ot!

Egylábas guggolás padon

Az egy lábas guggolás bizony az alsótestes saját testsúlyos gyakorlatok királya - de a kivitelezése sajnos sokaknak komoly fennakadásokat okoz… azonban most mutatunk egy olyan alternatívát, amit szinte minimális edzettségi szinttel is elkezdhetsz, és azt is megmutatjuk, miképp növelheted benne a terhelést!

Kitörés forgással

A kitörés számos verzióját megtanulhattuk, most itt van még egy csemege, mellyel a lábizmokon túl a közkedvelt középső szekciót is munkába vesszük!

Combhajlítás fekve, kézisúllyal

A gyakorlatnak több szempontból is hasznát veheted! A terhelés módosítása miatt nemcsak új ingereket kap a combizom, de Neked sem kell a teltházas teremben az egy szem lábhajlítónál tolonganod… hiszen ezt a gyakorlatot egy kézisúlyzóval és egy paddal is simán kivitelezheted!

Egykezes (koffer) felhúzás

A következő gyakorlat duplán is kiérdemli a közkedvelt funkcionális jelzőt! Egyfelől maga a mozdulat is a mindennapi élet része, így helyes kivitelezése/megtanulása rengeteg sérüléstől és fájdalomtól óvhat meg. Másfelől az aszimmetrikus tartás miatt még intenzívebben bevonódnak a törzsizmok a munkába, így a nagyobb izomcsoportokon túl a mélyebb réteg is terhelést kap!

Bolgár felhúzás

Egylábas gyakorlat különlegesség következik, mely lehetővé teszi, hogy nagyobb súlyokkal dolgozva szépen meggyűrd a combhajlító és farizmokat, anélkül, hogy az egyensúlyod elveszne!

Deck guggolás

A gyakorlat több mint egy egyszerű láb és törzserősítő feladat: tökéletesítheted vele a guggolásod, illetve az egylábas guggolás elsajátításához is egy remek kezdeti lépés!

Kézisúlyzós guggolás

Akiknek problémát okoz a rúdsúlyzót (akár egészségügyi okok miatt) a vállon tartani, azok számára remek alternatívát jelenthetne! Lássuk tehát a guggolás variációk közül ezt az újabb gyöngyszemet!

Hip Thrust

Most egy olyan remek kis gyakorlatot tanulunk meg, mely a szakavatott edzői körökben úgy terjedt el, mint az alsótest fekvenyomása!

Lábhajlítás Fitball labdán

Próbáld ki ezt a gyakorlatod és bizton állíthatom, másnap olyan izomláz fogad a combhajlítódban, ami biztos nem teszi gördülékennyé a reggeli munkába menetelt! Kicsit olyan ez, mint a combhajlító gép… mégis egészen más!

Mély - kábeles áthúzások

Egy ritkán látott gyakorlat, pedig a farizmokat és a combhajlítót durván szétszedi, a gerincmerevítőket erősíti, viszont a derekadat nem irritálja. Igen, az edzőtermi csigás szerkezetet hasznos dolgokra is lehet használni!

Kitörés hátra rúddal - elölguggolás fogással

Mit szólnátok ahhoz, ha ma vinnénk egy igazán kőkemény csavart egy jól ismert, és könnyű gyakorlatba? Ez már haladó szint, és egyáltalán nem piskóta a feladat. Aki kemény mag, annak kötelező legalább egyszer kipróbálnia!

"Elöl terhelt" guggolás

Szumó elemelés

Sissy-guggolás módosítva!

Hack guggolás rúddal / Guggolás hátsó fogásban

Jefferson guggolás

Zercher-guggolás

Guggolás erőemelő stílusban

Far-lábbicepsz extenzió

Padra fellépések

Felhúzás merev lábbal, egy lábon

Felhomorítás farizomra

Bolgár guggolás

Sétálós kitörés

Felhúzás merev lábbal

Hack gépes guggolás

Sissy guggolás

Kitörés előre kézi súlyzóval

Elől guggolás

Lábhajlítás fekve

Lábnyújtás ülve

Lábtolás

Guggolás rúddal