Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Bicepsz

Gironda-féle bicepsz hajlítás

Egy tökéletes gyakorlat, mely ritka, ámde annál hatékonyabb? Nézzük meg!

Húzódzkodás kötéllel, bicepszre

Ez a gyakorlat a egyfelől a szokásos beforgatós-kalapálós-koncentrálós karozás helyett egy igazán inger gazdag alternatíva lesz a bicepsznek – másfelől az alkar izmait és a fogáserősséget is fantasztikusan fejleszti!

Bicepszhajlítás fordított fogással

Ha megakad a karod fejlődése, akkor módosíts egy kicsit a jó öreg bicepszhajló gyakorlaton: ragadd meg fordítva a rudat!

Koncentrált bicepszhajlítás

A koncentrált bicepsz ezért inkább haladóbb edzéstervbe való, és elvileg a bicepsz csúcsosságát fejleszti.

Kalapács bicepsz

A gyakorlat főképp a bicepsz alatt futó brachialis izmot terheli, melynek edzésével elvileg teltebbé, csúcsosabbá teheted a karizmodat.

Bicepszhajlítás egykezes súllyal

A jó öreg beforgatós bicepsz. Nézzük meg mi a gyakorlat valós haszna, és hogy kellene, kellett volna szabályosan kivitelezni, hogy az valóban hatékonyan fejlessze a karhajlítókat.

Húzódzkodás szűk fogással

A szűk fogású húzódzkodások a leghatékonyabb tömegnövelő gyakorlatok, amit a bicepszed valaha is átélt. Ha nem szezongyúrós vagy, akkor a karedzésed markáns része legyen ez gyakorlat!

Bicepsz hajlítás rúddal

Bicepszhajlítás Scott-padon

A bicepsz egyik izolációs gyakorlata, melyet főképp a karizom alsó, könyökhöz közeli részének fejlesztésére használnak.