Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Újra a zsírmentes tömegnövelés nyomában 2. rész: Kiegészítők a zsírmentes tömegnöveléshez!

Melyek a legjobb kiegészítők a zsírmentes tömegnöveléshez?

A korábbi cikkünkben az alapoktól kezdve újratárgyaltuk a tömegnövelés alapjait. Tisztáztuk, hogy amikor a cél, hogy lehetőleg minél kevesebb hízás és zsír felszedése mellett szeretnénk tömeget növelni, az egy sokkal lassabb folyamat, mint amikor egyszerűen csak próbálunk annyi masszát felszedni, amennyi csak lehetséges. Most egy lépéssel tovább megyünk, és beszélünk a tömegnöveléshez leginkább ajánlott étrend kiegészítőkről és azok fontossági sorrendjéről!

Sajnos legutóbb ismét arra jutottunk, hogy egy naturálban edző személynek a testtömeg növelés gyorsan nem egyszerű, inkább ez egy igen lassú folyamat, amennyiben számít, hogy lehetőleg minél "tisztább” legyen a megszerzett plusz súlyunk. Azonban számos étrend kiegészítő áll a rendelkezésünkre, amelyek segítségével egész jók a kilátásaink. 

Melyek a gyors tömegnövelő szerek?

A legnépszerűbb tömegnövelő étrend kiegészítő a kreatin, a fehérje porok (különösen a tejsavó fehérje), és a BCAA. Ezekről már sokszor írtunk, ezért most csak egy-egy mondatban összegezve a fő előnyöket:

•    A kreatin hatására nő a száraz izomtömeg, javul az erőszint, csökken az izomláz, javul a teljesítmény a nagy intenzitású edzések során.
•    A tejsavó fehérje gyors felszívódású fehérje forrás, ami segít az izomnak a regenerációban, növeli az izomtömeget. Emellett több leucint tartalmaz, mint a többi fehérje tÍpus, ami szintén támogatja az anabolizmust, és azt, hogy a testtömeg növelés gyorsan beinduljon.
•    A BCAA hatására nagyobb lesz a fehérje szintézis mértéke, csökkenti az izomsérülések okozta gyulladást (kisebb az izomláz) és növeli az izom helyi erő-állóképességét!

Minőségi testtömeg növelés gyorsan- extrák!

Emellett számos mást is használhatunk! A természetes hormon-szint serkentőket (pl. tribulus alapú szerek), nitrogén monoxid fokozókat, béta-alanint stb. - de mégis az első három az ami kétségtelenül a legelső, amit rávág mindenki, ha tömegnövelő táplálékkiegészítőről vagy gyors tömegnövelő szerekről van szó. 

Ha azonban már szóba került ez a csoport akkor emeljük ki a béta-alanint, mint egy nagyon durván alulértékelt kiegészítőt.

A béta-alanin ugyanis segít abban, hogy a fáradság érzetet kitolja, tehát hosszabb és keményebb edzéseket végezhetsz. Segít növelni az erőszintet. Mérhetően segít az izomtömeg építésében, különösen jól működik együtt a kreatinnal: szineregetikus hatása többszörösen bizonyított.

Napi 4-6 gramm Béta-Alanin, kreatin 10-20 g, és hozzá 5-15 g BCAA egy elég jó tömegnövelő kiegészítő kombó a megemelt kalóriatartalmú diéta mellé! Természetesen ha nem tudsz elegendő mennyiségű fehérjét bevinni étkezéssel, akkor 1-2 protein turmix. Ezek a legjobb gyors tömegnövelő szerek, amikkel már nagyon jó alapot kapsz, hogy a testtömeg növelés gyorsan működjön!

Gil / FitBuilder TEAM

Kérdések, Vélemények
 Megjelenhet a nevem a kérdés mellett
Kapcsolódó cikkek
Újra a zsírmentes tömegnövelés nyomában - 1.rész: Lehetséges elhízás nélkül?

Létezik-e zsírmentes tömegnövelés? És ha igen, akkor miképp? A választ a cikksorozatunk megadja!

A legfontosabb kiegészítők tömegnöveléshez - kezdőknek!

Ne ess bele a mohóság hibájába, kezdd Te is az alapoknál a kiegészítők beszerzését!

Tömegnövelés zsírmentesen?

Nem azért küzdünk az edzőteremben, hogy aztán a zsír alá rejtett izmainkat senki se csodálhassa! Mi van akkor, ha nem akarjuk követni "tömegelek - leszálkásodok" periódust, hanem egész évben szeretnénk hozni egy sportos formát?

Táplálékkiegészítő tippek csajoknak – az izomtömeg növeléshez

Az ilyen kemény csajok, mint Te, biztos elérik a céljukat... és az ilyen kemény csajoknak bizony a tökéletes kiegészítők is kellenek! Nézzük meg, melyek lennének a legideálisabb alapkiegészítők számodra!