Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Szénhidrátmentes "gyümölcsös" jégkása

Igaz a jó idő még kicsit várat magára...mi mégis készültünk egy szuper hűsítővel... ami a nyári formát sem veszélyezteti!

A dolog roppant egyszerű, így túl hosszas bevezetőt nem is igényel... Két összetevő kell, aminek a tarsolyunkban kell lapulnia: aminosav pornak és egy kalóriamentes szörpnek. Ebből a diabetikus részlegen találtok, de legpuritánabb módon a jól ismert boleró por is megteszi.

A hozzávalók:

7 dl víz
fél csomag boleró italpor
1 adag natúr BCAA por

A vízhez keverj el körülbelül fél csomag gyümölcsös bolerót – ha nem vagy annyira édesszájú, akkor picit kevesebb is elég lesz. Önts ebből fél litert jégkocka tartóba és fagyaszd le. A BCAA-t keverd el maradék 2 decis bolerós vízben. Ha a jégkockák megfagytak, a BCAA feloldódott, akkor kapj elő egy erősebb daráló-turmixolót, öntsd bele a jeget, rá a BCAA-s italt és mixeld a kellő állagúra!

Akinek nem olyan kemény a diéta, ott pár szem valódi gyümölccsel is megfejelheti az alkotást... a szénhidrát nem is számít, majd pár kör intervall futással simán ledolgozzátok! 

Kiegészítés! Láthatod, ezekkel a kalóriamentes italporokkal könnyen be lehet a BCAA-t ízesíteni! Ha esetleg neked csak natúr amino porod gubbaszt a polcon, akkor nyugodtan keverj hozzá egy kis "adalék-ízt", amely a recepthez (vagy a Te ízlésedhez) passzol! Ez a hétköznapibb esetekben is segít!

Szilvi / FitBuilder TEAM

Kérdések, Vélemények
 Megjelenhet a nevem a kérdés mellett
Kapcsolódó cikkek
Ismét egy villám protein puding!

A legújabb recept egy igazi kis csoda! Nem kell főzni, nem igényel semmilyen különc konyhai manővert… és plusz szénhidrátot, zsírt sem teszünk a fehérje mellé! Csak egy összetevő pluszban, és máris elkészült a legtutibb, legdiétásabb csak fehérje pudingod!

A tejsavón túl... Tudj meg mindent a kevert proteinekről

Mindig csak a tejsavó proteinekről olvashattunk...azonban van még egy csoport, melyet előszeretettel dobnak a piacra: a kevert-multi fehérjéket. Ismerjük meg ezeket is előnyükkel, hátrányukkal!

Ez a tuti: banános mogyorós protein fagyi – házi csoki darabokkal!

A fagyi világnapján mivel is dobhatnánk fel a kedvetek? Mondjuk egy minimális bűntudattal (se) járó, egészséges, adalékanyagoktól nem hemzsegő, hűsítő fagyi recepttel!

Proteines gyümölcsleves

Mivel sokan diétáznak, így gondolom nem bánjátok, hogy ha mostani levesünk nem egy szimpla folyékony szénhidrátforrás lesz – hanem proteinben gazdag formulában landol a tányérunkba!

Gyümölcsök a diétában: barát vagy ellenség?

A nyár beköszöntével egyre könnyebben kaphatjuk azon magunkat, hogy betoltunk egy vödör meggyet, barackot, szilvát – és bár nem pálinka formájában küldtük le a gyomrunkba, mégis felmerülhet a kérdés… ártunk-e ezzel a diétánknak?

A nagy kihívás: Hogyan válasszak proteint?

Kezdőként elég hamar meghozzuk a döntést: bizony nekünk is kell egy vödör protein! De a sok-sok lehetőség közül vajon melyik lesz számodra az ideális? Most segítünk dönteni!