Szeretem a hazám
0
Fitbuilder profilom
(Belépek |Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@fitbuilder.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Superman gyakorlat

Superman exercise

A megfelelően erős core izmok jelentőségéről számos alkalommal beszéltünk, és azt is mindig megemlítjük ilyenkor, hogy ez nem csak a hasizmok edzését jelenti! Jöjjön most egy remek gyakorlat, mellyel szintén megerősítheted az említett hátsó területeket.

Ez a gyakorlat az, amit mindenkinek kellene végeznie kiegészítésként, mégis csak nagyon kevesek vetemednek rá! Csak azért nem kell elhanyagolni ezt az izomcsoportot, mert mert nem látjuk nap mint nap a tükörben! Tehát fontos a gyakorlat, mivel megerősíti a mély hátizmokat, a gerincmerevítő izmokat, végig a nyaktól a derekunkig. Segít kiegyensúlyozni az előre görnyedő testtartást, amit a hasizomgyakorlatok okoztak.

superman, superman gyakorlat, core training, gerincmerevítő izmok, törzsizmok, törzsizom erősítés, mély hátizom, törzsizom gyakorlat, core izmok, mély hátizom gyakorlat, testtartás, edzés otthon

Mely izmokra hat?
Elsősorban a mély hát izmokra, amelyek az extensioért felelősek és a gerinc merevítő izmokra (tövisizom, leghosszabb izom, csípőbordai izom, féltövises izom, sokbahasadt izom, forgató izom), de ezen kívül nagy farizom és a négyszögű ágyéki izom is másodlagos terhelést kap.

Helyes kivitelezés
Kiinduló helyzet: feküdjünk hason fekvésbe a talajra, a karok magas tartásban előttünk.
Végrehajtás: emeljük fel a mellkasunkat és a karunkat földről, miközben a lábakat is emeljük olyan magasra amennyire csak lehetséges. (Ilyenkor derül ki, hogy a gyakorlat honnét kapta a nevét: nagyjából úgy festünk ilyenkor, mint Superman repülés közben. :)) Tartsuk meg a tetőponton a gyakorlatot legalább 2-5 mp-ig (edzettségi szintünktől függően, hiszen vannak akik percekig is bírják). Majd ereszkedjünk vissza, és ismételjük a gyakorlatot.
A helyes légzés: az ismétléses verzióban - amikor csak néhány másodpercre tartjuk meg a gyakorlatot, majd visszaereszkedünk -, akkor célszerű belégzésre felemelkedni a talajról. Amikor a hosszan tartott, statikus verziót gyakoroljuk, akkor próbáljunk természtesen lélegezni, amíg a kiemelt törzs helyzetet kitartjuk.

Gyakori hibák, mire figyelj
- A gyakorlat során próbáljuk a karunkat egyenesen tartani, amennyire az csak lehetséges.
- A supermant lehetőleg az edzéseid végén alkalmazd, mert ha előre kifárasztod a stabilizátor izmokat, az sérülésveszélyessé teheti a nehéz súlyos gyakorlatokat.

Tippek a gyakorlathoz
- Ha túl nehéz elsőként a gyakorlat, akkor próbáljuk azt a verziót amikor csak a karokat és a mellkast emeljük ki.
- Amikor már túl könnyű és akár 2-3 percig is képesek vagyunk megtartani a pozíciót, akkor nehezítésként fogjunk egy gumiszallagot a kezünkbe és próbáljuk széthúzva tartani magunk előtt a gyakorlat során. De akár foghatunk mindkét kezünkbe egy-egy kis súlyzót - az 1-2 kg-os már nagyon embert próbáló tud lenni!
- Tartsuk ki a gyakorlatot olyan sokáig, ahogy csak bírjuk.
- Amolyan "all round" törzsizom gyakorlatsort kapunk, ha a supermant kombináljuk a kitartott fekvőtámasz vagy alkartámasz helyzetekkel. Mondjuk 1 perc alkar támasz váltogatva 1 perc supermannel...izzasztó gyakorlatsor, ahol kiderül ki is a hardcore legény a teremben...:)

Megnézek mindenkit
Ti mondtátok Összes vélemény
Nagyon jó hatású. Kényelmes. Kérdésem: Ammónium-aluminátot tartalmaz? NH4 (AlO2)? (Szerintem az ammónium túl gyenge bázis ehhez!
DE: a termékükön feltüntetett Ingr: 'Ammónium Alum. '
mit fed voltaképpen??? ()
A trainer válaszol Összes vélemény
Helló.Szeretnék egy jó zöldésg,vagy gyümölcs alternatívát a Zabpehely helyett szénhidrátforrásként,mivel liszt érzékeny vagyok és úgy tudom,hogy azok nem akik liszt érzékenyek,nem ehetnek gabonaféléket.Olvastam már,hogy a rizs jó megoldás,de viszont úgy tudom,hogy az egy gyors felszívódású szénhidrát ezért edzés után szoktam enni.Olyan megoldást szeretnék ami edzés elött például mehet lassú felszívódású szénhidrátként,vagy reggelire.Válaszotokat előre köszönöm. (Viglási Tímea)
Szia! Próbálkozz paleo-lisztekkel, illetve ha jól tudom, akkor lehet kapni gluténmentes zabpelyhet is! Rizsek közül a barna rizs lassú felszívódású, illetve a basmati is! Gyümölcsök, lisztek terén találtam Neked segítségképp pár írást: http://www.fitbuilder.hu/cikk/Glutenerzekenseg_es_a_testepites.html http://www.fitbuilder.hu/cikk/Gyumolcsok_a_dietaban_barat_vagy_ellenseg.html Szilvi/FitBuilder
Kiváló termékek szuper árakon - ahogy azt már megszokhattad! Csak egy hétig! Az akciós árak 2015-03-03-tól 2015-03-09-ig, illetve a készlet erejéig érvényesek.