Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
20.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

Miért lenne unalmas a diéta?!

Sokan élnek abban a tévhitben, hogy a "testépítős" diéta nem szól másról, csak az egyhangúságról, a csirkéről, a reggelire brokkoli tilápiát tartalmazó kis edényekről... nos, szeretnénk ezt most megcáfolni! Mutatunk pár finom, változatos menüt, melyek csak 300 kalória körül mozognak, és megfelelő tápértékükkel, összetételükkel beilleszthetőek a "gyúrós" diétába!

Az alábbi menük 300 kalóriás étkezések - melyek megfelelő tápanyagforrásokat tartalmaznak, hogy beilleszd a diétádba! Fogyaszd őket reggelire, vacsira (itt inkább azokat részesítsd előnyben, amelyek nem tartalmaznak már szénhidrátot), vagy akár napközben is, amikor rád tör az éhség! 

Sajtos omlett: 100 g mozzarella + 1 tojás és 1 tojásfehérje

Zabpuding: 30 g zabpehely + 30 g protein + 20 g zsírtalanított kókuszliszt + 10 g útifű maghéj + 2 dl víz

Túrós-zabkása: 20 g protein + 125 g túró + 30 g zabpehely + 2 dl víz

Zabpalacsinta:  30 g zabpehely + 2 tojásfehérje + 1 tojás + 20 g protein

Esti fehérjebomba: 100 g túró + 20 g protein + 2 dl vízzel kikeverve + 20 g dió vagy mandula

Kókuszkrém diétásan: 30 g protein + 30 g kókuszliszt + 150 g joghurt

Rántotta: 2 tojásból rántotta + 4 db puffasztott rizs 

Gofri: 40g zabliszt + 30 g fehérjepor + 1 egész tojás

Csokis muffin: 30 g fehérjepor + 30g lenmagliszt + 1 egész tojás + édesítő + 1 dl víz

Szilvi / FitBuilder TEAM

Ha edzés vagy diéta/étrend tervezés terén személyre szabott segítséget szeretnél, keress bátran: szilvi.toke@gmail.com

Kérdések, Vélemények
 Megjelenhet a nevem a kérdés mellett
Kapcsolódó cikkek
A diétád új kötelező eleme: a grapefruit

Lehet-e fogyni a grapefruittal? Mennyire segíti a diétád? A válasz a cikkben!

A három legdurvább diéta hiba, amit elkövettek!

Most megosztjuk Veletek a három elkerülhetetlen diéta hibát... amibe ugyan szinte biztos beletévedünk…de vegyük hamar észre, és változtassunk a mentalitásunkon időben!

Diétás(abb) rántott hús zabbundában!

A vasárnapi kedvenc most zsírtalanabb kiadásban, új bundában! Csak hogy ne kelljen erről sem lemondanunk a diétában!

Három különleges tápanyag, ami segítheti a diétád!

Most pár olyan ételtípus szeretném Nektek bemutatni, melyek abszolút nem elterjedtek, mégis olyan jó fejek, hogy könnyedebbé teszik az alacsony kalóriával, moderált tápanyagbevitellel megkínzott kis életünket...

Az igazi diétás konyha trükkök!

Egyszerű, mégis tökéletes lehetőségeket mutatunk diétázóknak, akik a hús köré ültetett száraz aljnövényzetet már unják, és valami más, nedvdúsabb komponensre vágynak. Ezek olyan tippek, melyekkel valóban komoly kalóriáktól tudod magad megkímélni!