Szeretem a hazám
Kosaram0
kedvenceim
Fitbuilder profilom
(Belépek | Regisztrálok)
MOST 10.000 FT FELETT  INGYENES SZÁLLÍTÁS
info@sportnutrition.hu (0-24)  |  +36 20/486-6573 (9:00-17:00)  |  Shop info

2018 a kerek fenék éve? Akkor fogadd meg a tippjeinket!

A minap a következő megállapítást hallottam egy hímnemű barátomtól: „Egy nőnek legyen vagy jó melle, vagy jó feneke.” Nos, plasztikában nem utazunk, így a kijelentésnek csak az egyik felének tudunk eleget tenni – avagy megmutatjuk, hogy hogyan legyen ebben az évben kerek, formás feneked… ami jól mutat leggingsben, nem szégyelled a strandon… és látványban többet fog érni és mutatni, mint bármely szilikon attrakció, puhány alsótesttel!


1. DOLOG AMIT MEGFOGADOK A KEREK FENÉKHEZ


Nem pics@skodok, és nem nyafogok…

A kerek, feszes popsihoz nagy terheléssel végzett, erősítő gyakorlatok kellenek. A taposógép ezt nem adja meg Neked, hacsak nem kapod a válladra, és teszel vele egy kör sétálós kitörést.

Klasszikus eset a kényelmesen végzett, több száz ismétléses saját súlyos vagy valami könnyed terhelésbe merészkedő maratoni fenékformáló gyakorlatok… Igen, bár ha ügyesek vagyunk, a fenekünk égető érzésbe borul, de nem a "zsírból" dolgozol, nem az ég le épp rólad… és pár alkalom után a farizmodat sem hatja meg. Formásodni, kerekedni nem fog, az biztos.

2. DOLOG AMIT MEGFOGADOK A KEREK FENÉKHEZ


Guggolok és okosan választok gyakorlatokat

Mindenhol azt olvashatjuk, hogy a kerek hátsó alfája és omegája a nagy súlyos guggolás.. Valóban kell egy alap, ami megdolgoztatja a teljes láb izomzatot – azonban a nagy súlyos guggolások egyáltalán NEM izoláltan a feneket edzik. Ebből kifolyólag jó, ha a láb edzés programunkban van némi izoláció, ami kimondottan a farizmokat veszi célba.

A fenti problémát könnyen kezelhetjük a farizmot megcélzó aktiválással! MINDEN edzés előtt végezz csípőemeléseket, fordított hiperhajlítást, csípőlökést, vagy szalaggal végezhető X-sétát.


3. DOLOG AMIT MEGFOGADOK A KEREK FENÉKHEZ


Nem agyatlanul diétázok. Vagy egyáltalán diétázni fogok.

Hacsak nem születtél valami Istenadta anyagcserével, akkor bizony a hátsódón lévő zsírréteg igencsak torzíthat a munkádon. És fordítva. Egy koplalós, 800 napi kalóriát (se) végigtombolt diéta a farizmokat alaposan lepusztítja, és bizony a látvány egy löttyedt tejeszacskóhoz fog hasonlítani. Szóval étkezz tisztán, és figyeld a kalóriabevitelt!

4. DOLOG AMIT MEGFOGADOK A KEREK FENÉKHEZ


Nemcsak heti egyszer edzek lábra – de nem is minden nap lesz láb nap!

Hajlamosak vagyunk a végletekbe esni… hetente minden alkalommal nyüstöljük a fenekünket… vagy épp, mivel a lábazás biza’ kemény dolog…elsunnyogjuk… Egyik sem jó! A farizomnak is kell a pihenés -főleg ha tényleg normálisan edzed… azonban haladóbb szinten heti minimum kettő, de akár három terhelést is elbír… persze nem egyforma intenzitással és gyakorlatokkal, de terheld!


5. DOLOG AMIT MEGFOGADOK A KEREK FENÉKHEZ


Ha nem látom 2 hét múlva sem Jen Selter formában a hátsóm, akkor sem adom fel!

A farizomra izom kell, attól lesz kerek. Ez pedig nem megy egyik napról a másikra. Adj legalább 3 hónapot magadnak – de fél év sem sok… és ha kitartóan edzel, diétázol, akkor a nyári bikini nem fogja meghazudtolni az eredményt. 


Szilvi / FitBuilder TEAM

Ha diéta/étrend tervezés terén személyre szabott segítséget szeretnél, vagy személyi edzést-edzéstervet szeretnél, keress bátran: szilvi.toke@gmail.com


Kérdések, Vélemények
 Megjelenhet a nevem a kérdés mellett
Kapcsolódó cikkek
Kerek fenék nemcsak nagy súlyos guggolással?!

A tökéletes fenékhez nemcsak a guggolás kell?!

Csajok! Itt egy valóban hatékony edzés a fenékre, combra és hasra!

Kritikus női területeket vesszük ma elő... és egy extra hatékony edzésmódszerrel sújtunk le rá!

4 hetes haladó farizom program nőknek - 2. rész: Íme, az edzésterved!

Ne feledd, van még 8-10 heted, mire meg kell mutatni a hátsód, itt az ideje felkészülni erre!

4 hetes haladó farizom program nőknek - 1.rész: Maximalizáld a farizom munkát!

A legtöbb csaj egyértelműen jó feneket szeretne elsősorban, minden más csak ezután jön: még a hírhedt "belső comb" és "kockahas" is csak dobogósak a fenék után. Úgy gondoltuk, hogy ideje egy olyan programnak, ami kellően hatékony!

Haladó fenékformáló edzés... csak a kemény csajoknak!

A következőkben megosztjuk Veletek az egyik kemény, kifejezetten haladóknak szánt láb edzéstervünket, mellyel főképp a farizmok kapnak kiemelt törődést!

A 4 legjobb fenékformáló kitörés-variáció

Most kitárgyaljuk a legjobb kitörés variációkat, illetve a kivitelezésével kapcsolatban még jó pár tippet adunk, hogy másnap a hátsódban lévő izomláz garantáltan izgalmasabbá tegye a napod!

A farizom edzés három nagy hibája

Ahogy a kockás has kérdéskörben, így a fenék edzés során is vannak hatalmas és alapvető hibák, melyek gátolhatnak abban, hogy elérd azt, hogy számtalan szem szegeződjön a hátsódra… Nézzük ezeket gyorsan sorra!

Michelle Lewin nem szokványos fenékformáló gyakorlatai

Mit szólnátok, ha pár gyakorlattal feldobnánk a megszokott, megszeretett, ámde talán kissé már megunt láb-napotokat? És! Hogy még kedvcsinálóbb legyen a dolog, nem mástól, mint a dögös IFBB kedvencünktől, a szuper (hátsó) formákkal és idomokkal rendelkező Michelle Lewintől nyúltunk be pár haladók számára is hasznosítható ötletet!

Kerek-fenék köredzés

A stretch farmer és a miniszoknya kiváltság, viszont ezzel a rövid köredzéssel kiérdemelheted az elismerő tekinteteket! Aki kerek feneket akar, annak kötelező olvasmány!